İzleyiciler

9 Ocak 2010 Cumartesi

güneş ışığı ödülüm!

çok mutlu oldum.dominika ,tatlı cadı,örgücüoyuncakcınine
beni ödüle layık görmüşler,çooook teşekkürlerimi iletiyorum.

blogumu ilk açtığımda ne yapacağını bilmeyen ben,kendimce yol katettim sanırım.
ilk blogumu açtığımda herkes biribine ödül yolluyodu.boynu bükük bakıyodum:))artık benimde dostlarım,arkadaşlarım varr,ödüllerim varrr:))
benimde bu ödülü 12kişiye yollamam gerekiyomuş.seçim çok zor olacak.
klasik bi şekilde tüm arkadaşlarıma yolluyorum deyip kaçmak istemedim.






 bütün blogger arkadaşlarım ödüle layıktır tabiki,




ilk12 ise şöyle;

1-stil direktörü
2-cecilia
3-sihirli yazılar-2
4-zeynep'in sesi
5-zeynep'in yeri
6-makyaj günlüğü
7-nakisays
8-bucanni
9-birsen
10-karabidikim
11-gelincik
12-cansudere
13-kitap kurduyum ben 

kural ihlali yaptım ama napim:((

16 yorum:

  1. siz bu kadar şirin oldukça ödüller gelmeye devam edecektir efem :))

    YanıtlaSil
  2. :))ay çok şımardım şimdi.merci :))

    YanıtlaSil
  3. Canim benim bu benim ilk ödülüm ve cok mutluyum :)te$ekkürler bitanem beni bu ödüle layik gördügün icin.:) Cok öptüm

    YanıtlaSil
  4. canım sen en güzel ödüllere layıksın.
    marifetli arkadaşım rica ederim.ilk ödülü ben verdiğim için ayrı bi mutlu oldum.öpüldün

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler cingifilli ;)

    YanıtlaSil
  6. Ödülünü tebrik ediyorum canım. Bütün ödüllere layık birisin sen. Ben blogger'a geleli henüz 1,5 ay bile olmadı. İlk 13'te bana da yer vermen büyük incelik. Çok teşekkürler. Ayrıca bu benim blogger'daki ilk ödülüm oluyor. Onu da söyleyeyim... Sevgiler Adanalı arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  7. canım ödülün için tebrikler bana layık gördüğün için ayrıca teşekkür ederim en kısa zamanda almaya gelecem ödülümü kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Sağol canım,aldım ödülümü.Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  9. naki;rica ederim canım

    sihirli yazılar2;canım paylaşımların çok hoş ve sen çok içten birisin.en güzel ödüllere layıksın.


    cansudere;rica ederim tatlım

    stil direktörü;senin zarifliğin,iyi niyetin,bıkmadan her soruma cevap vermen yanında bu ödül ne ki canım benim.


    kitap kurduyum ben;rica ederim canım

    YanıtlaSil
  10. cingfillicim çok teşekkürler cnm çok mutlu ettin beni :)

    YanıtlaSil
  11. Canım ya, bu saatte gördüğüm ve daha önce paylaşıp teşekkür edemdiğim için çok üzüldüm, şehir dışından misafirim olduğu için ancak bakabildim sayfama, önce özrümü kabul et lütfen, bu güzel dostluklar adına yapılan adımların içinde olmak çok onurlandırıcı ve değerli, güzel yüreğini selamlıyor ve öpüyor güzel bir hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. cecilia;rica ederim canım benim.

    YanıtlaSil
  13. gelincik;canım önemli diil.olurmu hiç.
    kolay gelsin sana.
    bende güzel yüreğini selamlar sevgilerimi iletirim canım.

    YanıtlaSil
  14. Canımcım ödülümü aldım çok beğendim :),çok teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...