İzleyiciler

12 Ocak 2010 Salı

çalışma masam-2



uzun yıllardır ders anlatan konumunda olan ben.ders çalışan konumuna geçince çok zorlandım.halada aradabi sıkılıyorum.
bende çalışma odamı kendime göre düzenledim.perdeleri bile değişti odanın:)

e kitaplıktan biyoloji ile ilgili olan tüm kitaplarımı indirdim.bazılarını kolileyip kaldırdım.bazılarını özel ders öğrencime verdim.
herşey kpss için ayarlandı.

öss'den kalma alışkanlıklarım hala devam ediyo;
*kitaplığıma yazı yapıştırma
*hedefimi karşıma asma
*rengarenk kalemleri sıralama
*çalışırken uyumlu ortam hazırlama
*sonuncusu annemin alıştırdığı bişey :( nescafe,atıştırmalıklar(mümkün olduğunca az atıştırıyorum,haftada3gün gittiğim spor işe yarasın dimi)

                                                                                  


bu kezde turuncu-yeşil uyumu var çalışma masamda.

daha önceki çalışma ortamım şurda;
ders çalışırken bile uyum

22 yorum:

  1. benim icin de calisacagim ortam, masam o kadar onemliki kutuphane falan ders calisamiyorum. herseyim elimin altinda olmali kalemlerim, internetim, suyum, cayim/kahvem, atistirmaliklarim vs vs...
    bazen uygun ortami hazirlamaktan ders calismaya vaktim kalmiyor.

    YanıtlaSil
  2. oh oh ortamda cicilendiğine göre güzel çalışılır :) cnm hadi bakalım başaracağına inanıyorum ;)
    ayrıca bloğumda bildirimin var :)

    YanıtlaSil
  3. :))demekki sadece ben değilmişim böyle olan:)

    YanıtlaSil
  4. cecilia;inş.olacak canım.bildirim için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. bende böyleyimdir. herşeyi dizerim yanyana. aman sırası bozulmasın. defterler kitaplar üst üste. kalemlerim,kahvem,sigaram,küllük,çakmak,telefon,vs hepsi yanyana filan :)
    her şey tamamsa oh hadi derse başlayalım :))

    YanıtlaSil
  6. :))ah herşey tamam bi ilham gelse:))

    YanıtlaSil
  7. Damak gözümden kaçmadı canım istedi yaa :) Bende mim'in var :)

    YanıtlaSil
  8. Çok uyumlu yaa bayıldım :)) çikolata olmadan olmuyor dimi :))

    YanıtlaSil
  9. ders çalışmak mı şu anda benim için bir kabustan farksız :)) bu yorumla umarım seni demotive etmemişimdir :))

    YanıtlaSil
  10. Allah kolaylıklar ve zihin açıklıkları versin. Başarılar

    YanıtlaSil
  11. canım blogunu sürekli izliyorum ama biliyosun yorum yapma konusunda bi sıkıntı çekiyorum. bu sorunu aşarsam benden kurtulamayacaksın

    YanıtlaSil
  12. nehirce;olmuyo valla:))

    burcu;motivem şuan iyi canım,sarsılmadı:))

    atölye kedi;teşekkürler çok saol.

    tuba;sorun çözüldü şekerim.hep yaz sen:))

    YanıtlaSil
  13. :))zihnim açılsın bahanesi:)

    YanıtlaSil
  14. ahh ahh üniversitede vize final zamanı yapılan tekşey 2 hafta önce den nescafe ve aburcubur alışverişi yapmak 2 haftada sınavlar sürüyor tam 1 ayda 3 kilo alıyorduk böyle yapa yapa üniversiteden 4 yılda 5 kilo alarak mezun oldum:)

    YanıtlaSil
  15. tavsiyen için teşekkür etmeyi unutmuşum :( hemen düzelttim çok ayıp bana :))

    Mucx

    YanıtlaSil
  16. damak benim de dikkatimi ilk çeken şey oldu masada nedense :))
    hele ders çalışmanın en zevkli kısmı o renkli kalemler yok mu :))

    YanıtlaSil
  17. parti parti yazıyorum ama unutmuşum :) tırnaklardaki french de güzel :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş turuncu-yeşil birarada!Ben de çalışma masam düzenli olmazsa asla çalışamam!Zaten bahane arıyor insan çalışmamak için:)

    YanıtlaSil
  19. dominika;merci şekerim buaralar frenche taktım:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...