İzleyiciler

29 Ocak 2010 Cuma

bugün uğramanız gereken adres;yakaladın yakaladın.com

arkdaşlarım aylardır takip ettiğim bi adres var.
bugün saat başı yeni ürün ekliyolar.
kaçırmayın derim.


ben seçtim alacaklarımı.yasemin hanım çok nazik birisi.ve çok ilgili.hemen sipariş verdim!

hem kaliteli,hem çok uygun fiyatlı ürünler var.
merak edenler burdan buyrun.yakaladın yakaldın:)


bi kaç ürün ekledim ben ama devamı için siteye uğrayın derim.

11.95tl


9.95tl


13.95 sticker!


14.95tl

13.95tl üstelik 17 tane saklama kabı!


4 tanesi 3.95tl

16 yorum:

  1. Saklama kapları ikea bende de var :)

    YanıtlaSil
  2. aa en çok toprağı sevdim :) ucuzmuş

    YanıtlaSil
  3. Çok iyiymiş gerçekten:) Buarada ben tugba, ingilizce öğretmenıyım sizin gibi aynı dertten muzdaribim:)kpss de başarılar:)

    YanıtlaSil
  4. yorumlara teşekkürler.yopluca yazıyorum özür şimdiden:(

    YanıtlaSil
  5. hersey cok guzel ama saklama kabı konusunda bıraz tedırgın oldum cok ucuz fıyatı ve plastık oldugu ıcın bıraz cekımserım bu konuda :(
    tupperware di galıba yanlıs yazmıs olabılırım fıyatı pahalı ama tamamen saglıklı goz lensının maddesıyle aynı madeden yapılyormus
    belkı bılgınız vardır ama yazıyım dedım cok bılmıslık olarak algılamayın lutfen :(
    saglık onemlı bır konu cunku :)
    ssevgıler :)

    YanıtlaSil
  6. Ay ilgimi çekti bu hemen gidip bakıcam sağol :)

    YanıtlaSil
  7. fiyatlar gerçekten uygunmuş,bende blog dünyasında yeniyim,takiplerinizi ve yorumlarınız esirgemeyiniz :)
    http://adimaysesoyadimgul.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. siparişerim geldi.yakında fotolarım.

    plastk kaplar konusunda bende karasz kaldım.evde hep cam yada porselen tercih ediyorum haklı olablrsinz.

    YanıtlaSil
  9. ah hocam ah, bende kpss ye hazırlanamayanlardanım zaten bu stres beni blog yazmaya sürükledi ya :)) blogu izleye aldım kpss günlüğünede bayıldım, hepimize kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  10. dstyle kolay gelsin canım ahh ah...

    YanıtlaSil
  11. merhaba
    blogunuzda adım geçmiş tesedüfen gördüm ve hemen yazmak istedim. ben yakaladın yakaladın.com daki bahsedilen yasemin.blogunuzda bizi paylaşmanız ve özelliklikle benden bahsedip memnuniyetinizi iletmeniz beni çok mutlu etti.bu arada blogunuzu çok beğendim artık bende burdayım:))

    YanıtlaSil
  12. yasemin hanımcım hoşgeldiniz bloguma.
    sitenizden ve ilginizden çok memnunum.
    herzaman uğrayın bloguma:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. ARKADAŞLAR TEK KELİME İLE ALIŞVERİŞ YAPILACAK EN SON SİTE HERŞEY TAKLİT ÜRÜN KALİTESİ 0 ÜRÜN BOZUK GELDİ ELİME ÇİN MALI ORJİNAL DİYE KANDIRDILAR BENİ ÇOK PİŞMANIM UCUZ DİYE KANDIM YANİ 154 LİRALIK ALIŞVERİŞ YAPTIM İÇİNDE Bİ TANE BOYLE RESIMDE GORDUGUM GIBI ADAM AKILLI BI URUN GELMEDI HEPSI TAKLIT MALZEMELER COK ADİ PİŞMAN OLMAMAK İÇİN BULASMAYIN kazıklandınkazıklandın.com olsaymış sitenin adı daha iyi olurmuş

    YanıtlaSil
  14. mornstar;ben 1kez alışveriş yaptım ve memnun kaldım ürünlerden.
    ama senin kadar çok ürün almadım.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...