İzleyiciler

20 Aralık 2009 Pazar

sosyete pazarı ganimetlerim












cumartesi günleri evime yakın yerde sosyete pazarı kuruluyor.


bugün gidip gitmemekte kararsızdım.
bloglarda gezinirken by antıgone nin pazar ganımetlerini gördüm.iştaha geldim.hemen fırladım:)
çok uyguna çanta(şurda fotoladığım botuma uygun gri çanta)
spora başlıyorum ya kocaman bi spor çantam var.bunuda görünce dedimki zaten ayakkabı,havlu konulacak küçük bi tane daha olsun .orjınal olmayıversin:)(zaten orjınal parçalarla-olmayanları kullanmayı seviyorum.nıke ayakkabılarımla kullanırım olur biter:))
cüzdan filan beni mutlu etti.
amaaaa en çok duvar stıcker'i kedicikli olanı!
çünkü bloglarda görüp beğenmiştim.adana pazarlarında yok diyodum.bugün gördüm resmen atladım üstüne:)
siparişte verdim çeşit çeşit. haftaya geldiğinde eklerim.tanesi2tl.3tanesi5tl.fiyat super.

yeşil polar alt ise yumuşacık.hemen yıkamaya attım.annem görse 'giyicek bişeyin yok ya'derdi:)
napiim seviyorum alışverişi.yeni bişe alınca hemen kullanmak istiyorum.


toka ise sert  bi maddeden yapılmış.rengi hoşuma gitti.çıtır çıtır çiçek desenli.ve pembiş olduğu  için beğendim.

14 yorum:

  1. çok güzeller hepsi güle güle kullan, o kedicikler varya duvara pek bi yakışıyo :)

    YanıtlaSil
  2. bizde annemle cumartesileri ugruyoruz bu pazara..
    çok güzel şeyler bulunuyor.
    hele zara nın güzel parçalarını bulabilmek süper :):)
    ama cok kalabalık oluyor :)
    stickerlardan aynılarından bende aldım :)bıde pentının çorapları cok uygun fiyata oluyor.onlardan stok yapılabilir :):)

    diğer parçalarda cok güzelmiş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. ooo toplamışsın her şeyi :)güle güle kullan canım,hepsi çok güzeller..

    YanıtlaSil
  4. cecilia;evet canım kedicklere yer arıyorum oda oda gezip:))

    naki;canım pentiler köşedeki çorapçıdamı?ayy yerini söyle haftaya orayada uğrayım:)dün baktım renk seçeneği çok yoktu:(senin aldıklarınıda merak ettim.

    zeynepin sesi;:)))topladım canım.haftaya vaktim bolken gidip iyice toplicamm:)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi süper:))evet sporda çok lazım oluyor büyük çanta:)

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel, güle güle kullan canım. kedicikli sticker'dan bende de var. bu arada alışveriş yapmana vesile olmakla iyi mi ettim bilmiyorum. sakın annene söyleme beni ;p

    YanıtlaSil
  7. canım iyi günlerde kullan ilk çanta çok güzel birde kedili duvar süsüne bayılıyorum herkeste görüyorum. ben hatayda oturuyorum buralarda arıyorum bulamıyorum. orda ise pazarlarda satılıyormuş güle güle kullan canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. tatlı cadı;evet canım.bi de fiyatı duysan şaşrsın.

    antigone;canım vesile olmakla iyi ettin.stres attım pazarda.bide yeni ciciler alınca keyfime dicek yok:))anneme söylemem seni:))ama kızını biliyo,alışveriş hastası olduğumuda:))

    cansudere;caım orayada gelir bence.gelmezse alayım sana yollayım.

    YanıtlaSil
  9. ben gri,krem desenli,siyah desenlı,lacıvert falan aldım.

    köşedeki opaklardan satıyordu 3 liraya,onun karşı yolunda da desenlilerden satıyorlardı.ama yenı sezon desenlılerınn tıpkısı...kremler ve griler süperdi.mutlaka bak...bende gidicem inşallah bu cumartesi aksılık cıkmazsa.

    YanıtlaSil
  10. hımm.sağol canım.bende giderim kısmetse cmt.hemen almalıyım:))

    YanıtlaSil
  11. merhaba, pazarın yeri nerde acaba?

    YanıtlaSil
  12. pazarın yari nerede

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...