İzleyiciler

17 Aralık 2009 Perşembe

sağlıklı beslenme kararım-mandalina suyu ile başlangıç

son günlerde sağlığımda aksamalar oluyo.
bel fıtığı başlangıcı teşhisi konmuştu.geçenlerde detaylı temizlik yapıp,bi kaç eşyanın yerini değiştirince bel ağrım başladı.
bu ağrı bana final de çalıştığım günlerden yadigar.günde 10-12saat derse girmekten 6-7gün çalışmaktan oldu!
hakkımı helal etmediğim nadir insanlar var.çoğuda finalden.neyse yine nerelere gitti aklım.

bende böbrekte taşta vardı.su içme kararı alınırmı ya:)ben aldım(unutuyordum)

artııık dur demenin zamanı diye düşündüm.
KARARLARIM;

1-yarın spor salonuna gidip kayıt yaptırıcam.
2-mevsim sebze-meyvesi hariç bi ürün tüketmemeye özen göstericem.
3-donmuş gıdalardan olabildiğimcee uzak durucam.
4-şu yazımdaki mekik aletimle her sabah akşam artan sayılarda mekik çekip dümdüz-sıkı bi karına sahip olacam.
5-hergün vitamin hapımı(multibionta) düzenli içecem.
6-bitki çaylarına ağırlık vericem.nescafeyi azaltıcam.
7-kola yerine soda veya taze sıkılmış meyve suyu içecem.
8-dışarda daha az evde daha çok yicem.(tabii az ama sık)
9-'en iyi temizlik benim yaptığımdır'fikrimden ödün verip,belim sağlamlaşana kadar temizlik için yardımcı birini ayarlicam.

bu kararım diyet değil.sağlıklı beslenme kararı.
eminimki uyguladığımda istemesem bile kilo veririm.
arada bi waffle,bi pasta yerim.üzgünüm tatlı düşkünüyüm:(

vee ilk uygulamam.az önce kalkıp mandalina suyu sıktım.şu narenciye sıkacağını icat edenede dua ettim:)






16 yorum:

  1. Canım çok iyi bir karar vermişsin,sağlığımız için öncelikle..bu meyve suyu harika görünüyor..kolay gelsin canım

    YanıtlaSil
  2. Helal kuzuma bana bak sakın bırakma hergün 2 saat en az tamam mı cicim

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. edacım tamamdır:))kendime 2ay süre verdim.şubat sonunda ağrısı sızısı olmayan fit bi hatun olucamm:)

    YanıtlaSil
  5. Sizi destekliyor ve süper fit olacaksınız sabahlarıda bir su bardağa ılık su bir kaşık elma sirkesi içerseniz faydasını görürsünüz.(sirkenin antioksidan özelliği de bağışıklık sistemini kuvvetlendiriyor) sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. belgin hanımcım teşekkürler.elma sirkesini denicem.duymuştum ama denememiştim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Canım süper bir liste keşke bir gaz gelse de bende uygulasam :)

    YanıtlaSil
  8. canım süper kararlar vermişin tebrik ediyorum :) bende bu aralar portakal-kivi-narı beraber sıkıp içiyorum,süper oluyor tavsiye ederim..denemelisin..hem kışın C vitamini yönünden birebir.. bu arada gerçekten narenciye sıkacakları bir harika :))

    YanıtlaSil
  9. bucanni;gaz gelmesi için benim gibi bi sağlık sorunu yaşamayı bekleme canım.

    meltem;denerim nar ve kivi de karışınca değişik olur.1kivide5portakaldaki kadar C vitamini var.haklısın bide öyle deneyim.

    YanıtlaSil
  10. Harika gerçekten 2010 bomba gibi giriceksin yani süper süper... Bende şu meyve işine başladım hiç meyve tüketmeyen ben 15 gündür mandalina portakal karaüzüm dayadım,bitki çayı çok sever ve içerim zaten,dışarıda yemeği sevmem,vitamin hapı kullanmıyoum,Spora ah keşke bende başlayabilsem,Şu sağlık sıralamanda kendimi tarttımda yapmam gereken çok şey var daha harikasın inşallah istediğin herşeyi eksiksiz yaparsın canım

    YanıtlaSil
  11. canım elimden geldiğince hepsini yapıcam.bomba gibi giricem 2010a,dilerim iğne iplik olarak çıkarım:)))

    ben dışarda yemeyi çok seviyorum.ama artık yemicem.

    meyve tüketmen güzel.devamını dilerim.portakal mandalina havuç suyuda içeblrsin bolca.

    YanıtlaSil
  12. afiyet olsun..
    kararlar süper.. uygulamanı dilerim :)

    YanıtlaSil
  13. güzel ve sağlıklı kararlar almışsınız:))Devamının gelmesi dileğiyle...Tatlıyı azaltırsanız
    vereceğinizi düşünüyorum,çünkü ben on kilo verdim..evde plates takviyesiyle.sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. hadi bakalım çok güzel planlar bunlar. benim de bel fıtığım var:(

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun, inş. amacına ulaşırsın :) Bu arada aynı bardaktan bizde de var :)

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler desteğiniz için.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...