İzleyiciler

18 Aralık 2009 Cuma

mimlendimmm-işte cevaplar!

canım arkadaşım meltem beni mimlemiş.ona teşekkürle başlıyorum yazıma.her mimle birbirimizi daha çok tanıyoruz.seviyorum ben bu mimleri.


1.Kullandığınız parfüm markası?
Rare gold(avon)-ama yılbaşından sonra gıvenchy kullanıcam. 

2.En son okuduğunuz ya da okumakta olduğunuz kitap?
gülse birsel'in 'gayet ciddiyim' kitabi.(2.yada3.kez okuyuşum oldu)


3.En son izlediğim film?
yedi kocalı hürmüz

4.Okumaktan zevk aldığınız kitap türü?
yaşanmış hikayeler,aşk,psikoloji 

5.Vazgeçemediğiniz, beğendiğiniz giyim markanız?
marka takıntım yok.her yerden beğendiğimi alırım.
ama illa vazgeçemediğim giyim markası yazmam istenmiş;Zara(farklı ve rahat şeyler buluyorum her uğradığımda)

6.Saç renginiz?
bakır-kahve
(kuaför bakır yaptı eve gelip 3.yıkamamda renk açıldı.bende fındık kabuğu boyadım.şimdi tatlı bi bakır-kahve oldu)

7.Göz renginiz?
kahverengi ama mavi lens kullanıyorum uzun süredir. 

bendeeee
miss dominika
bucani
birsen'i mimliyorum.sevgiler...

2 yorum:

  1. aaa süper.. hemen yapıyorum..teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  2. canim mimini aldim te$ekkürler.;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...