İzleyiciler

22 Aralık 2009 Salı

lacoste indirimi-zorla alışveriş-hediye

dün bloglarda pembe kiraz paylaşmıştı indirimi.
daha önce eşime bi mont beğenmiştik.
çift taraflı kullanılabilen,sade,hoş bi ürün.
e tek seferde ödeme yapcağım için o an çok yüklü gelmişti.(taksit yok bildiğiniz üzere:()
indirimi duyunca kocacımı aradım,gitmiş denemiş ama birlikte alalım istemiş.(zevkime güvenilir her an:))

kurs çıkışımda 20.30da olduğu için akşam gelicez deyip ayırtmış.21.00e kadar açıklarmış dedi.
gittik tam 21.00de,kapı kapanmıştı ama içeride çalışanlar vardı.
mağaza müdürü eşimi tanıdı kapıyı açtı eşimde
-mümkünse eşimin montu görmesini istiyorum,ayırtmıştım dedi.
peki dediler girdik içeri.

ya sanki zorla ürün satıyolar.tamam kapanmış olabilir ama 50-100tl lik bi ürün almıyosunki,
adamlar öyle doymuşki!
neyse eşim denedi-bende beğendim-onay verdim:))e kocam tatlı ne giyse yakışıyo:)
vee zorla ödedik aldık.
işleri aksamasın diye hızlı bi alışveriş yaptık.
bi 'nolurr biz alalım,lütfennn'demediğimiz kaldı.sanki bedava veriyolar:)
ama çıkarken mutlulukları izlenmeye değerdi.
kaç müşteri girip,sadece1ürün deneyip,hiç yormadan 3dk da alışveriş yaparki?

montsuzmu kaldınız demeyin:)taktımmı takarım.beğendimse olay bitmiştir.o an alınmalıdır:)(binlerce şükür halimize)


güle güle kullan kocacım.herşeyin en güzeline layıksın.

13 yorum:

  1. canım sen sevgini nasıl güzel yazmışsın..bayıldım okurken..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullansın canım allah herşeye sıkıntısız kavusmanızı ve sağlık içinde kullanmanızı nasip etsin herkese de inş.
    şöyle yeni montuyla görmek isteriz belki bende alırım şekerfareme:)))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullansın inşallah.

    YanıtlaSil
  4. montun resmini ve fiyatını paylaşırsanız çok sevinirim. erkek arkadaşımın çift taraflı kullanılabilen bir montu vardı 375 liraya almıştık. montu kaybetti yenisini hediye almak isiyorum ona. acaba benzer mi merak ettim resmini paylaşırsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    bu kadar uğraşılar verdiğin montunu merak ettim. Güle güle giysin eşin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. zeynep;teşekkürler canım.sağol.


    esraca;eşim toplanı için şehir dışında,gelince mankenlik yapmasını rica ederim:)fotolarım:)

    karabidikim;teşekkürler canım.

    yazar çizer;eşim şehir dışında toplantıda,o geldiğinde fotolarım montu.
    fiyatı;500tl di,%25indirim oldu375e indi.

    nehirce;sağol canım.

    bulbulun yeri;:))fotolicam canım yakın zamanda.ama benim için mont olması önemli diil.çorapta olsa beğensem aynı çabayı gösterrdim:))

    YanıtlaSil
  7. montun fotoğrafını merakla bekliyorum. fiyat da aynı çünkü :

    YanıtlaSil
  8. tatlıcadı;teşekkürler canım.

    yazar çizer;cmt.ye eklicem.sanırım aynı mont:))

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullanın canım :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...