İzleyiciler

1 Aralık 2009 Salı

kardeşimle kombinlerimiz(kış2009kombin2)

uzun zamandır kombin eklemediğimi farkettim.tam fotolara bakıyodum.kardeşimle mersindeki fotomuzu gördüm.ekledim.ne kadar zıttız fiziken:)kardeşim34beden.(benim maşallahım var:))

kardeşimin kombini;
kot;levis
ayakkabı;converse(klasik oldu artık:))
beyaz tshirt;mango
ceket;pull and bear(aynısı bendede var.bi gün fotolarım farkı görürsünüz:))
kolye;koton
çanta;journey

benim kombinim;
kot;mavi
ayakkabı;nıke
çanta;collezıone(ayda yılda bir güzel bişe buluyorum)
mont;koton
beyaz bluz;ucuzcu bi dükkan:))

3 yorum:

  1. Canım,
    kardeşle beraber olmak da ne güzeldir.
    İkiniz de gayet spor ve şıksınız. Ayrıca kendine haksızlık yapma, hiçte şişman görünmüyorsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Kuzum ne soracaktın yazdım mailimi bu arada kardeşine de sana da mucxlar

    YanıtlaSil
  3. bulbulun yeri;teşekküler.çok zarifsin.

    stil direktörü;canım mail attım.almadınmı.bi daha yollarım.
    ürünlerimi satışla ilgili soru sorcaktım.çok dert oluyorum farkındayım.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...