İzleyiciler

29 Aralık 2009 Salı

burda dergisi ve çabam:)

geçengün burda dergisi aldım.uzun zamandır almıyodum.çünkü kalıpla dikiş beceremiyorum.daha çok uydurmasyon dikiş yapıyorum.daha güzel şeyler üretiyorum diyodum.
ama bloglarda gezerken heveslendim.
eve geldimm uğraş dur.yere koyduk patronları annem,ben hatta babam(zamanında büyükbabam ünlü bi terziymiş,milletvekillerine,işadamlarına takım,gömlek dikermiş-eee babamda kapmış bişeyler)oturduk başına.annem kendi bilgilerini babam kendi bilgilerini döktü ortaya:))
ben kenarda izledim.
ama anladım mantığını.yarın yada yılbaşı sonrası kumaşçılara uğrayıp beğendiklerimi alcam.vee dikicem(inşallah:)))


12 yorum:

  1. bekliyoruz o zaman yeni dikeceklerini canım :)

    YanıtlaSil
  2. :))paylaşacak kadar başarılı bişeler dikerim inşallah.
    hoşgeldin canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. beklemedeyiz ,hangı güzellikler cıkacak bakalım ;)

    YanıtlaSil
  4. şu anda pratik dikişten bir elbise dikiyorum biraz uğraştırıyor büzgüler ama bakalım ne sonuç çıkacak ortaya :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar :) çok güzel modeller var o dergide kolay gelsin..
    aldığın normal burda dergisi değil,bu arada

    YanıtlaSil
  6. Siz ailecek terzisiniz o zaman:) Merakla bekliyorum dikeceklerini görmeyi! Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. naki;bende merak edyorum sonucumu:))

    cutie bunyy;aa merak ettim.paylaşırsın dimii?:)


    kunupa;bilyorum canım.normal burda değil:))

    sihirli yazılar;:)))evet canım.doğuştan yetenekliyim:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. burda'nın bu sayısından bende aldım hatta bugün dergi alırken farketmeden 1 tane daha almışım yarın geri götürücem bakalım :)

    YanıtlaSil
  9. cingifillicim her evde muhakkak bir terzi vardır, ve de bu ailelerin çocuklarından birine yada bir kaçına illaki geçer bu terzilik, bunu deneyimlerimden etrafımdaki insanlardan biliyorum ayrıca bizim evde de anne terzi olunca bizede geçmiş:))aynı şeyler senin içinde geçerli bekliyoruz dikimlerini canım...

    YanıtlaSil
  10. siu;hayırlı olsun canım senin derginde.hadi bakalım neler üreticezz:)

    serpill;aa ne güzel.demek sende doğuştan yeteneklisin:))inşallah iyi bişeyler dikerim de hemen paylaşırım.

    YanıtlaSil
  11. SELAMLAR ARKADAŞIM, ÖNCELİKLE GÜZEL BİR AKŞAM DİLİYOR,YENİ AÇTIĞIM BLOGUMA SİZİ DE BEKLİYORUM. SİYASET VE GÜNDEMLE AĞIRLIKLI OLAN BLOGUMDAN, HOBİ, YEMEK EL SANATLARI GİBİ KONULARI AYIRDIM.GELİNCİK ADINI VERDİĞİM YENİ ADRESİMDEN DE SİZLERİ TAKİP EDİCEM. YENİ YILINIZI KUTLAR, SAĞLIKLI HUZURLU YILLAR TEMENNİ EDERİM, SEVGİYLE KALINIZ.

    YanıtlaSil
  12. merhabalar.seve seve gelincik blogunuzuda takip edicem.hayırlı olsun sevgiler...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...