İzleyiciler

7 Kasım 2009 Cumartesi

körili-susamlı kolay tavuk


daha önce şu yazımdaki tavukla aynı tarifte yaptım.bu kez küçük doğramadım.

tavuğun göğüs kısmını ortadan ikiye bölüp incelttim.
bi kasede az yağ,su,tuz,köri karıştırdım.
tavukları bu karışıma batırıp,sonra
susama batırıp borcama  koydum.
15dkda pişti.kardeşim canım denizim bizdeydi(34beden)o nedenle yanına patates kızarttım:)


afiyetle yedik.sizde deneyebilirsiniz.

8 yorum:

  1. Hımm enfes gözüküyor..Tavuk ve patates delisi biriyim ben yarınki menüm bu olsun :) Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. 34 beden olanlar niçin kilo almaz bunu araştırmalıyız:)

    YanıtlaSil
  3. ness;yap canım tavsiye ederim:))

    zeynep;haklısın:))herşeyi yiyo ama incecik.bide kardeşim yani:)))
    ben kime çektiysem su içsem yarıyo:))

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ness;yap canım tavsiye ederim:))

    zeynep;haklısın:))herşeyi yiyo ama incecik.bide kardeşim yani:)))
    ben kime çektiysem su içsem yarıyo:))

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...