İzleyiciler

24 Kasım 2009 Salı

iyiki öğretmenim.

acemiliğimide sayarsam bu yıl6.yılım öğretmenlikte.
çok mutluyum mesleğimde.
sevdiği işi yapamayanlar o kadar çokki,sevdiğim işi yapmak huzur veriyor.
ahh bi de devlete atansam herşey daha güzel olacak.ama atanamdım diye evde oturmuyorum.
çok şükür ücretli öğrtmnlk,özel ders derken mesleğimden uzak kalmıyorum.
öğretmenlik güzel şey.
sevmeyen yapmasın bence.
benim gibi sevilen öğretmenseniz keyfli bi gün sonundasınızdr:)

ailemden,arkadaşlarımdan gelen mjlar,aramalar çok mutlu etti beni.tekrar teşekkürler.
kocamın şirin hediyeside şaşırttı beni.(fotolarım)

vee kendime ödül olarak bugün saçımı boyattım.acaba hangi renge???

16 yorum:

  1. öğretmenler günün kutlu olsun arkadaşım ...

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenler günün kutlu olsun Cingifilli:))

    YanıtlaSil
  3. canım kutlu olsun günün..severek yapmak çok şeyi değiştirio bence de..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler canım.seninde kutlu olsun

    YanıtlaSil
  5. bende ücretli bir fizik öğretmeniyim :) öğretmenler günümüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  6. aa canım seninde öğrtmnlr günn kutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. sen finalde çalışmıyomuydun canım

    YanıtlaSil
  8. Bu anlamlı ve özel günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  9. gün bitıyor ama öğretmenler gününüz kutlu olsun öğretmenim..:)

    YanıtlaSil
  10. canım hergün sizin bence.başımızdan eksik olmayın:)öpüldün.

    YanıtlaSil
  11. ÖÖÖÖÖRTMENİM ÖRRRRRRRTMENler günün kutlu olsuun

    YanıtlaSil
  12. cingifillicim şuan abim finalde çalısıyor 6.yılı onunda izmir final de matematik öğretmeni ben kısa bir dönem etüt öğretmenliği yaptım ama gönül bagımız devam ediyor tabi :) şuan izmir de merkezi bir lisedeyim ve çok mutluyum acı sonu bilsem de:(

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...