İzleyiciler

15 Kasım 2009 Pazar

bugünki minik alışveriş ürünlerim.(alışveriş1)

(bundan sonraki alışverişlerimi numaralandrcam.şuana kadar olanlar öyle bi kalsın.buda 1olsun)

bugün okulda 10.da veli toplantısı vardı.çıkışta tuba(ingilizce öğrt) ile reale gidip;yemek yedik,starbucks ta kahvemizi içtik,tabiii alışveriş yaptık.


çanta;deichmann


 



loreal ürünlerini seviyorum.siyah noktalardan kurtulmak için;pure zone.


              şirin çorap;defacto
                                                                                           


                         kolye;koton



derby yapıştırıcı;real
(ismine bakın diye ekledim.'yapıştırma ilacı':)))))




7 yorum:

  1. güle güle kullan..
    şu deichmen ın acılmasını dört gözle beklıyordumm..nihayet kavuştuk :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım.bende sevindim.mersinforuma gidyodum hep.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım.deichmannın ürünlerini beğeniyorum.uygun fiyata bol çeşit:)

    YanıtlaSil
  4. bunları görünce aklıma ykmdeki parfüm geldi :)

    YanıtlaSil
  5. bunları görünce aklıma ykmdeki parfüm geldi :)

    YanıtlaSil
  6. Öğretmenim canım benim canım benim =)
    Öğretmenler Günün Kutlu Olsun =))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...