İzleyiciler

29 Ekim 2009 Perşembe

mimlenmişim haberim yokmuş:(

az önce ilk mimim diye yazımı yazdım.aaa gelen yorumda bi sitem:((
bi kaç gün önce goddess artemis beni mimlemiş.
hemennn mim konumuza bakalımmm;
KOKULAR;
1.ıssa mıyake;eşimin kokusu,yıllardır aynı.üniverste yıllarından beri bayılırımm.beni sakinleştirir:)

2.tarçın kokusu;ister havuçlu kekin içinde olsun,ister sahlep üstünde!hatta ben makarna için özel bi sos yapıyorum.onada ekliyorum.hımmmm.enfes.

3.lavanta kokusu;kolonyası anneannemi hatırlatır.eskiden yadigar lavanta kolonyalarını kokularını çok severim.
ayrıca vernel,yada ev silmede kullanılan ürünlerdede lavantayı tercih ederim.

bi de iç çamaşırı çekmecesine eklerim

4.manolya kokusu;eski evimizi hatırlatır.annem koklatmazdı nedeni;koklarsanız yarım saat içinde açar ve dökülür manolya!!!biliyomuydunuz?

5.kitap kokusu;final zamanlarımı anımsatır.

6.kahve kokusu;kuzenim zişan'ı hatırlatır.o çok sever.ben 3ü1arada-çikolata keyfini daha çok severim.

7.naftalin kokusu;kışa girişi ,serin havayı,annemin temizlik anlarını sevdirdi.

8.uhu kokusu;manyakmı demeyin ama severim.

9.hanımeli kokusu;eski evimizi çocukluğumu yoğun bi şekilde yaşatır.

10.nivea lıp gloss kokusu;vişneli olanı kardeşim denizin vazgeçilmezi.


kokuları düşünürken çok derin düşündüm.anıları gezindim.
annem,babam,eşim ve kardeşimin kokularını gözü kapalı ayırt ederim.kendine has olan kokuları çok severim.parfümden bahsetmiyorum mis gibi kendine ait ten kokusu...

nur içinde yatsın anneannemin(adını taşıdığım,idolüm,annem çalışyo diye beni büyüten,adananın ilk kadın hakimi)kokusunu hiç unutamam.yerinide hiç bişe tutamaz!!!

off ne derinlere daldım ya.

mim için teşekkürler canım.
bende ;

melusina,
ozerella,
papatya bahçesi
zeynep'in sesi
zeynep'in yerini mimliyorum.

daha önce mimlenmisenz ve bilmiyosam kusuruma bakmayın.malum buaralar kurs-iş-özel ders yoğunluğundayım.öpüldünüz.

3 yorum:

  1. canımmm busefer de olmadı biliyomusun ben bunu da cevapladım..:))

    YanıtlaSil
  2. :)))o alttaki not sanaydı aslında:))emin olamadım.okumuştum bi mim.ama zeynep'in yeri ve zeynep'in sesi karşyo bazen:((

    YanıtlaSil
  3. Fırsat bulduğum ilk anda cevaplıycam canım öptüm:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...