İzleyiciler

11 Ekim 2009 Pazar

kaza yaptık:(ellerim hala titriyor.

bugün eşimle 2gibi evden çıktık.iskenderun,arsuz dolaştık.yemek yedik hatta bi çok foto.çektim.
dönüşte akşam otobanda yolun ortasında sol şeritte kocaman dikdörtgen şeklinde beyaz bişeyin üstünden atladık!dört teker uçtuk resmen.çığlıklarım içinde.eşim iyi kullanıyo arabayı.çok şükürki hemen fren yapmadı(takla atarmışız ani frene bassa) ve bi süre sonra durduk.tabi bu sırada yanık kokusu gelmeye başladı.emniyet kemerimizi çözemedik telaştan.ellerim titremeye ve ağlamaya başladım.neyse
indik.ve önden ses geliyo(bi gaz kaçışı vardı.nerden bilmiyoruz)veee bi sıvı akıyo sürekli.
ben benzin sandım.ses ve kokuda gelince patlicak sandım.(suymuş o akan şey)(arabanın halini çektik.ama sonra eklerim.)
ağlamam,çığlıklarım,titremelerim eşimi korkuttu iyice.beni sakinleştiremedi bi süre.
kimi arayalım karar veremedik(aileler telaşlanmasın istedik)
polis,kasko ve eşimin müdürünü aradık.
bizden3-5dk sonra bi araba daha atladı o şeyin üstünden.ve onlarda durdu.bi çift ve küçük kızlarıda telaş içindeydi.
zorda olsa sakinleştik.
VEE O KAZAYA SEBEP OLANLAR O DÜŞEN YADA KASITLI KOYDUKLARI(belki hırsızlardı.kaza öyle ıssız ve sapa bi yerde olduki.buda aklımıza geldi.) BÜYÜK ŞEYİ ALIP GİTTİLER.TERS YÖNDE!!İNSAN Bİ GELİR NEYİNİZ VAR DER DİMİ?YOOOOK.ÇEKİP GİTTİLER!

bi taraf ağaçlık.heryer karanlık.biri çıksa bişe yapsa kimsenin ruhu duymaz!
çok şükürki sağlıklıyız.tutanak tutuldu.araba çekiciyle gitti.bizi arkadaşlarımız aldı.ve evdeyiz.

KİMİN NE ZAMAN NOLCAĞI BELLİ DEĞİL GERÇEKTEN.
bugün bi güzel fotolar çekmiştim akşama eklicem diye.
şimdi neler yazıyorum.
inanın gözümün önünden sevdiklerim geçti.şuanda yaşadığımıza binlerce kez şükrediyoruz.

43 yorum:

  1. hiii canım benim büyük geçmiş olsun, tüylerim diken diken oldu,
    inan yerinde olsam bende benzer tepkiler verirdim..
    çokşükür bişiy olmamış biyerinize..
    tekrar gemiş olsun canım..

    YanıtlaSil
  2. çok çok gemiş olsun.Çok üzüldüm neyseki sizde diğer ailede de bişey yok Allaha çok şükür.Tekrar çok çok gecmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Ay çok çok geçmiş olsun, sizlere birşey olmamış ya...
    Böyle birşeyi nasıl düşünebilirler, insan kaza yapsın da biz yürütelim birşeylerini diye, inanılmaz. Gerçi ben de bir kazada bir bayanın çantasının çalındığına şahit olmuştum. İnsan canını kurtarıyor ama kazadan sonra bile dikkatli olması lazım.

    YanıtlaSil
  4. zeynepcim teşekkürler.çok şükür iyiyiz.

    karabidikim canım teşekkürler.yarın hemen bi çocuk sevidirecem.

    laçincim teşekkrüler.canım insanlar öyle değişikki o anın telaşından faydalanmak isteyebilrler.şükürki diğer aile yanımıza geldi.

    YanıtlaSil
  5. cingfillicim çok geçmiş olsun ya yaşamış kadar oldum sen anlatınca kimbilir nasıl üzülmüş korkmuşsundur, geçmiş olsun tekrar cnm çok şükür daha acı şeyler olmamış.

    YanıtlaSil
  6. cecilliacım teşekkürler.evet çok korktum ve üzüldüm.bunada şükür diyoruz.midemdeki kramp geçerse daha rahatlıcam.çok kastım kendimi
    :(

    YanıtlaSil
  7. çok büyük geçmişler olsun..

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun canım yaa.tüylerim diken diken oldu okurken.allahtan eşin yanındaymış.
    çok şükür daha kötü birşey olmamış.allah bir daha yaşatmasın,hiç kimseye.

    YanıtlaSil
  9. naki;teşekkürler.
    pembe fiyonk;teşekkür ederim canım.haklısın iyiki eşimle yanyanaydık.Allah kimseye yaşatmasın.

    YanıtlaSil
  10. çok ama çok geçmiş olsun.Çok şükürki bişey olmamış.
    Dikkatsizlik veya kasıt,biçok kişinin canına malolabilirdi.
    Tekrar geçmiş olsun.sevgiyle ve sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler canım.kasıtmı dikkatsizlikmi bilemedik.iyi dileklerin için saol.

    YanıtlaSil
  12. Çok haklısınız günün nasıl biteceği belli olmuyor.Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  13. Cok gecmis olsun, korku filmi gibi bi an yasamissiniz resmen, insan boyle zamanlarda anliyo sahip olduklarinin degerini..

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun, çok klasik olacak ama bunun tek bir deyişi var, burası Türkiye...
    Blogumda, ağustos arşivimden benim de ağustos ayında geçirdiğim - hem de birinin aracımın üzerine bira şişesi fırlatması yüzünden- ölümden döndüğümü göreceksin... O yüzden yolda bir şey olması inan beni hiç şaşırtmadı. Dikkat de yetmiyor artık. Allah korumuş... :(
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Çok çok geçmiş olsun canım ya,verilmiş sadakanız varmış...

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun arkadaşım,Allah bir daha yaşatmasın.Korkmamak ne mümkün çok haklısın :(

    YanıtlaSil
  17. ÇOK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN CANIM...

    YanıtlaSil
  18. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN SON OLSUN İNŞALLAH.ALLAH HEPİMİZİ GÖRÜNMEZ KAZALARDAN KORUSUN.

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun allahtan birşeyiniz yok:(

    YanıtlaSil
  20. madammoda,haklısın.sevdiklerim,hayatım gözümün önünden geçti.

    goddes artemis;evet burası türkiye
    :(.bloguna bakıcam yaşadıkların için.

    ozerella;evet canım.verilmiş sadakamız varmış.

    YanıtlaSil
  21. nehirce;teşekkürler canım.amin allah bi daha yaşatmasın.

    pofiş;teşekkürler canım.

    orgucuoyuncakcınine;teşekkürler.allah hepimizi korusun inşallah.

    maydesignorg;teşekkürler.çok şükür.

    YanıtlaSil
  22. mahperi;teşekkürler.


    eb;teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. Tanışmamız üzücü bir blog yazısına rastladı, büyük geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın...

    YanıtlaSil
  24. canım çok geçmiş olsun..verilmiş sadakanız varmış..çok şükür ki iisiniz..

    YanıtlaSil
  25. banuca;hoşgeldin.teşekkürler.çok şükür iyiyiz.

    zeynepin sesi;canım teşekkürler.çok şükür

    YanıtlaSil
  26. Büyük geçmiş olsun.Çok üzüldüm inan neyseki ucuz atlaşmışsınız :(

    Bizimde burda bi ara kenarı kayalık olan bi caddemiz var oradan kayaları trafiğe yuvarlıyorlardı geç vakitte :S Allah böle pis düşünceli insanların(hırsızların) şerrinden korusun..

    YanıtlaSil
  27. fulya bozkurt;teşekkürler canım.
    böyle düşüncelilere insan demek istemiyorum bile.hayvanda diyemiyorum.hayvanlara hakaret olacak.
    çok şükürki biz iyiyiz.saol canım.

    YanıtlaSil
  28. Büyük geçmiş olsun verilmiş sadakanız
    varmış çok şükür iyisiniz.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  29. çok geçmiş olsun:( insanların gözü dönmüş artık...

    YanıtlaSil
  30. canım geçmiş olsun
    en azından ikinize de bir şey olmamış
    tabi panik de cok kötü olur ama bununla atlatmak da iyi

    YanıtlaSil
  31. canım benim ya kermesdi d günümdü derken gelemedim Allahım korumuş sizi güzelim ya geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  32. Geçmiş olsun.

    Umarım çekiliş sonuçları belli olmadan bişi olmaz sana :/ Belli olduktan sonra da olmasın tabi.

    :)

    (Bu yorumdan sonra da engellenirim heralde :p hehe)

    YanıtlaSil
  33. gizemel teşekkürler canım.haklısın insanlar napcanı şaşırmış.

    cutie bunny,teşekkürler

    melusina;teşekkürler canım.evet kolay atlattık.şükür.

    stil direktörü;edacım teşekkürler.kermese gelmeyi çok isterdim:(((

    king of the tawn;:)))
    bu yorumu kaza günü yazsan engellenirdin:))şimdi iyiyim,moralimde iyi.silmedim.bu kıyamığı unutma:))
    çekiliş yapmadım henüz.çünkü hediyeler elişi olsun istedim.hııı bak aklıma geldi çekilişe kitap ayıracı ekleyim:))

    YanıtlaSil
  34. cok cok gecmis olsun cnm, allah korumus gercekten.

    YanıtlaSil
  35. Heyyo kitap ayracı da var. ueheue.Kesin ben kazanırım olvakit.Şanslı itimdir :D

    Hem ben şaka yaptım niye engelliyesin ki hehe,şaka bi yana da iyi olmana sevindim. Bilhassa çekilişe kitap ayracının da eklendiğini öğrendikten sonra hehehe :p

    YanıtlaSil
  36. aslı erataç;teşekkürler.

    king of the tawn;:)))

    YanıtlaSil
  37. aslı erataç;teşekkürler.

    king of the tawn;:)))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...