İzleyiciler

25 Ekim 2009 Pazar

kalpli kına yakma:)

yakında çok yakın bi arkadaşımın pelinin(şu yazımda var pelincim) düğünü var.cuma günü bekarlığa veda yaptık ona.
önce yemek yedik.retro cafe yeni açıldı.beğendik yemeklerini.
sonra eğlenelim diye cumbaya geçtik.
ve orda kınada yaktık.
bende arkadaşlarımda kına sevmiyoruz.ama pelin için yaktık.
yıllar önce kuzenimin kınasını kalp şeklinde yakmştk(illa bi süs olacak)
pelinin kınasınıda öyle yaktık.herkes kalp istedi.şimdi elimizde var:))

sizde kına sevmiyor,arkadaşınızı seviyorsanız:)kalpli kına yakın:)
işte şöyle;

10 yorum:

  1. HEhehe kız kızayız laf aramızda ben kalbimin üstüne Ö yapmıştım anladın sen nersi olduğunu heheh :)

    YanıtlaSil
  2. :)))çok yaratıcıııı.pelin duysa hemen yapar.dur arayım:))))super fikir.

    YanıtlaSil
  3. eheh sorma kız, Pelin'e ilet benden de bol şans ona da

    YanıtlaSil
  4. bende arkadaşımın kınasında sevgilinin baş harfini yapmıştım avcuma :)

    YanıtlaSil
  5. hımmm güzel fikirmiş:))

    YanıtlaSil
  6. bloğuma bu ara pek giremiyor sizlere ziyaret giremiyordum.neler neler olmuş buralarda :)ay keşke bende kınamda yapsadım neyse kuzenimde böyle yakarım bari :)

    YanıtlaSil
  7. canım bende çok giremiyorum bloglara.bi girdimmi bi iki bişe ekliyip çıkıyorum:((
    ben kendi kınamda biraz daha abartısını yakmıştım:)))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...