İzleyiciler

29 Ekim 2009 Perşembe

ilk kez mimlendim:)))

canım ecem beni mimlemiş.geçenlerde hastalığı ile beni çok korkuttu.çok şükür şimdi iyi.ecem tekrar geçmiş olsun güzelim.

ilk kez mimlendim.mutluyum:)))
hemen sorulara ve cevaplara geçiyorum;

1.Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?

EN ÇOOOK PEMBE!ama buaralar çok fazla GRİ ye yoğunluk vermişim.zaten pembe-beyaz-gri her türlü kombinliyorum:))


2.Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?


ZARA,MANGO,KOTON(hep uğramicam kızlarla pişti oluyoruz diyorum ama dayanamıyorum:)))
DESA,İNCİ,WATSONS,BERSKHA,NINE WEST
3.Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?

SPOR-ŞIK,yani salaş değil.rahat olmalıyım.ama süsümden ödün vermeeeem.minik bi küpem,hafif bi allık-lip gloss,süslü bi toka takmadan çıkmam.
dar bi kot,sade ama kaliteli bi body,şık ayakkabı-çanta-kemer tamamdır:)))

4.Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?


GÜZEL TONDA KIRMIZI RUJ-uygun bi straplez-dar-mini elbise altına KIRMIZI YADA SİYAH YÜKSEK TOPUKLU AYAKKABI(tabi giyinen kişiye göre değişir:)))
5.Asla giymem dediğin kıyafetler?


ŞALVAR-KABA AYAKKABI-ŞİFON PANTOLON(hani bikini üstüne giyiyolar ya bence çok kötüüü
:(((()
6.Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?


BENCE HİÇ BİŞEY ULAŞILMAZ DİİL.

7.En fazla yatırım yaptığın sektör?


TABİKİ GİYİM-KOZMETİK.
şuaralar eğitim sektörüne çok yatırım yapıyorum:)malum kpss hazırlığındayım.

8."Kitap, film, spor" hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?


FİLM:(( spor demeyi isterdim.ama napim alışkanlığım yok.ne üzücü dimi?
kitap2.spor3.sırada:(((



9.Dışarıdayken yemek yemeği en çok tercih ettiğin yerler?


adanadan bi yer söylicem ama bilmiceksiniz:(ama adanalı blogcular için söyleyim;TİYATRO CAFE,RETRO,ANEMON
BURGER KING den royal yemeye bayılıyorum.
MADO,ÖZSÜT,PASTA BAHÇESİ,MONO pasta için favorim.


bende papatya bahçesi,zeynep'in yeri,kıng of the tawn ı mimliyorum.

TEŞEKKÜRLER ECEM...

8 yorum:

  1. canım ben bunu sayfamda cevaplamıştım, çok teşekkür ederim hatrladıığın için..

    YanıtlaSil
  2. :((( bi süredr çok giremiyorum bloglara:((

    YanıtlaSil
  3. Ama kabul etmem ki bu ilk değil :(
    Geçen gün blogumda seni mimledim ben... :(

    YanıtlaSil
  4. aaa gerçektenmiii.bende üzülyodum ne yalan söyleyim.pardon canım hemen bakıcam.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Özsüt'ü bende çok severim, hatta dün akşam paşam bana süpriz pasta almış öyle sevindim öyle şımardım ki anlatamam (:(:

    YanıtlaSil
  6. hımmm afiyet olsun.karamelli pastaları favorim.

    YanıtlaSil
  7. canım benim cok keyifle okudum şöyleşini,seviyorum seni güzelim benim..

    YanıtlaSil
  8. canım teşekkürler tekrar.bende seviyorum seni tatlım.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...