İzleyiciler

13 Ekim 2009 Salı

havuçlu-tarçınlı-cevizli kek




















küçük kare borcamda yaptım.miktarlar az diye düşünmeyin.biz minik bi aileyiz 2kişilik.çok yapınca çöpe gidiyo.bi de ikimizde diyetteyiz.
o nedenle tarif zeytinyağlı ve bol havuç az unlu:))
1SU BARDAĞI ŞEKER
2YUMURTA
1ÇAY BARDAĞI ZEYTİNYAĞI
1YEMEK KAŞIĞI TARÇIN
2ÇAY KAŞIĞI KABARTMA TOZU
1PAKET VANİLYA
1,5 SUBARDAĞINDAN AZ UN
KEYFİNİZE GÖRE CEVİZ
1,5SU BARDAĞI HAVUÇ RENDESİ

YAPILIŞI;
yumurta ve şekeri çırpalım.
ben azıcık sütte ekledim.süt yağ ekle çırp.
sonra kalanları ekle tahta kaşıkla karıştır.unu eleyelim.

azıcık yağlanmış borcama koyup fırına atalım.
20dkda hazırrr.

afiyet olsun.deneyin derim.

14 yorum:

  1. Ellerinize sağlık mis kokularlar buraya kadar geldi o güzel ellerinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. küçük ölçüleri vermen iyi olmuş.normal ölçülerde yapınca ya yiyiliyor ya da kuruyup çöpe gidiyor malesef.
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  3. belgin hanımcığım teşekkürler.sevgiler...


    pembe fiyonk;haklısın.çok olunca daha fazla yiyoruz:(bu ölçüyü sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. canım ben diyette değil iken:) çok sık yapıyodum, hele ıssız adamdan sonra çook daha fazla yapmaya başladım, şu kiloların azcığı daha gitsin yapıcam bende:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık.Nefis gözüküyor.
    Olsa da yesem şimdi:)))

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  6. :)) bende geçenlerde ıssızadamı yine izledim.öyle kandım:))
    ben 2kg verdim darısı nice 2lere:)
    dilerim istediğimz kiloya sağlıklı ineriz.

    YanıtlaSil
  7. *sevgilerimle;teşekkürler,gel buyur:)başımüstünde yerin var.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık gerçekten sağlıklı ve leziz bir tarif

    YanıtlaSil
  9. ay ben bayılırım bu keke..çok lezzetli oluo ya,birden canım istedi :)

    YanıtlaSil
  10. fuat bey teşekkürler.sizin sayfada çok daha güzel tarifler var.eşinize slmlar...

    *zeynepin sesi;:)) bende seviyorum bu keki.

    YanıtlaSil
  11. hımmm cok severım hemen yapmalıyım...

    YanıtlaSil
  12. :)))) yap tabiki super tat:)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine saglik,bu haftasonu kesin denicem..;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...