İzleyiciler

20 Ekim 2009 Salı

geçen haftasonu(kaza yaptığımız günün gündüzü)yer;iskenderun-arsuz

geçen pazar kötü bi kaza atlattık.şu yazımda anlatmıştım.geçmiş olsun dileklerini ileten herkese tekrar teşekkürler.
o gün güzel geçti,bi çok foto çektim.bazılarını ekleyim istedim.
buarada adanada yaşıyorum.adanalıyım.şu tvdeki kötü haberler,adanalı gibi salak bi dizi(çünkü biz ordaki oktay kaynarca gibi konuşmuyoruz!!!)adana adliyesi,adana conoları...adanayı kötü tanıtıyor.
hımm bazıları haklı tabi.çok kötü bi kesim var!ama her adanalı öyle yaşamıyor.
istanbuldan babamın arkdaşları bize geldiğinde kızları şu lafı söylemişti kardeşimle bana;
ADANAYI KÖY SANIYORDUK.siz bizim gibi giyiniyor,bizim gibi konuşuyorsunuz.nerelisiniz.siz nerden geldiniz?!!!!!!!

yani iyi giyinen,kibar,düzgün,okuyan,kültürlü,edepli adanalı olamazdı onlara göre!takiiii adanada yaşamaya başlayıp,bizle gezip ortamımıza girene kadar.(çok uzattım farkıdayım.ama kızgınım napimmm)

bende haftasonu gittiğimz adana yakınındaki yerleri,adanayı aradabi anlatma ihtiyac duyuyorum.


iskenderun fotolarım;
(döneri meşhurdur iskenderunun.yedim tabi küçük bi porsiyon:)ama fotolayamadım.çok kalabalıktı.utandım:))ama künefe fotodan kurtulamadı.

NOT;bikinim yanımda yok diye.kocacığımın başını ağrıttım.deniz manyağı bi insan olarak izlemekle yetinmek zor  geldi.havanın iyi olcağını hesaplayamadım:(hayret:)))









11 yorum:

  1. ne güzel, bööle hafta sonlarını gezerek değerlendirmek iyi geliyo insana, Allah bidaha yaşatmasın canım oyle bi kazayı..

    YanıtlaSil
  2. evet canım.ben5yıldır haftasonu çalışan bi insan olduğum için bu yıl hiç boş geçsin istemiyorum:)))

    amin canım.Allah kimseye yaşatmasın

    YanıtlaSil
  3. Ay evet ya tekrar geçmişler olsun , ama bak güzel anılar da edinmişsiniz canım

    YanıtlaSil
  4. saol canım.evet güzel anılar kaldı.kötüleri gödüm gitti bile:))

    YanıtlaSil
  5. canim oncelikle gecmis olsun ben o yazini kacirmisin uzgunum..
    bu arada himmm kunefe nefis goronuyor, canim cekti ya buralarda ne yapan var ne satan :((
    evlendigimiz ilk yil esimle her aksam yakinimizdaki bir yerden kunefe ismarliyorduk :))) bir anda 8 kilo almistimm o donem ehehee hic dusunmeden her aksam yiyorduk ya dusun, ama degerdi cok guzeldi :))
    bu arada denizde cok guzel gorunuyor.. oralarda demek hala denize girebiliniyormus vay be

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler canım.
    evet künefe enfesti:)))yarısını yedim ama değdi:))
    bizde eşimle tatlı seviyoruz:((
    denize hala giriliyooo.

    YanıtlaSil
  7. canım öncelikle büyük geçmiş olsun
    canım memleketim bende çok özlemişim oraları ne güzel resimler çekmişsin birazcık özlem giderdin inş. bende yakın bi zamanda giderim banada beklerim selamlar.

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler canım.
    memleketine en yakın zamanda kavuşman dileğiyle.ben adanalıyım ama eşim erzinli.o nedenle sık gidyoruz o tarafa.ben sıkılınca hemen iskenderuna kaçıyoruz.çok seviyorum orayı.

    YanıtlaSil
  9. davetin için ayrıca teşekkürler.kim bilir belki bi gün tanışırız.

    YanıtlaSil
  10. ben de kiziyoru mboyle bilip bilmeden konusan kisilere, haklisin kizmakta:) Adanaya hic gitmedim ama guzel bir yer oldugunu cok duydum:) Bu arada tekrar cok gecmis olsun cnm.

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler canım.
    evet önyargılı bazı insanlar canımı sıkıyo bazen.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...