İzleyiciler

31 Ekim 2009 Cumartesi

evde manikür yapımı.















beni yakından tanıyanlar bilir.manikür-pedikürümü evde yaparım.
nedenleri;
1.sağlık.kendi aletlerimi götürsemde,kabımıdamı taşıcam diyerek başladım evde yapmaya (biyoloji okuyunca,kanla bulaşan hastalıkları inceleyince takıntım oldu).
2.çok alıştım.yıllardır yapıyorum.elim alıştı.
3.başkasına güvenemiyorum:(elimi keser,kanatır korkum var(canım çok tatlıdır:))
başkasının yaptığını beğenmiyorum:(


vee evde manikür yapımım şöyle;
mümkünse banyo sonrası,tırnak kenarları daha yumuşak oluyo diye.
ama banyo yapmadan yapcaksam;küçük kabıma ılık su-şampuan-hindistan cevizli duş jelimi ekliyorum.15dk bekletiyorum.
törpü ile tırnak kenarındaki etleri itip ,düzenliyorum.
ve usulca kesiyorum.
tırnaklarımı uzun kullanmayı çok sevmiyorum.kesip,törpülüyorum.
vazelin yada bol yağlı kremle masaj yapıyorum.(vaktim yoksa direk oje sürüyorum)
krem iyice emilince.kolonya döküyorum.
ojemi sürüyorum.bittiii.bu kadar.


PEDİKÜR İÇİN;
ayaklara yağlı bi krem yada vazelin sürüp-topukları iyice kremleyip içi havlu çoraplardan giyiyorum.hatta gece bu işlemi yapıp,sabah topuklar yumuşack olunca,ılık-şampuanlı suda bekletip ponza ile pürüzsüz hale getiriyorum.sonra kesme-törpü-kolonya-oje işlemlerini yapıyorum.


NOT;saçımda röfle yokken düz boyamıda kendim yapardım.
yüzüme,saçıma maskemi kendim yaparım.
daha huzurlu oluyorum.

12 yorum:

  1. ben hic hayatimda pedikur ya da manikur yaptirmadim. hic ihtiyac duymamistim bu aralar el tirnak etlerim pek bir gozume bakmaya basladi. kessem mi kesmesem mi diye dusunuyorum? kessem daha mi kotu olur acaba.
    pedikur olayinda da islemleri tam tersi sirada yapiyorum. topuklari yumusatip, genelde banyodan sonra, once topuk torpusuyle torpuleyip sonra krem+corap islemini yapiyorum.
    yumusatip ponzalamak daha mi iyi oluyor?

    YanıtlaSil
  2. bence ihtiyacı yoksa hiç yapma.bi başladınmı hep yapman gerekir.

    pedikür konusunda sıramız tersmiş:))
    bilmemki öyle hiç denemedim.yaptığım sırada sorun olmadı hiç:))

    YanıtlaSil
  3. bravo sana, beceri isteyen bi iştir..
    bende evde yapmak istediğimden hiç deneyimsiz hep kuaförde yaptıran biri olarak aldım en güzelinden malzemelerimi ama beceremedim şu etleri kesen makası kullanamadım..birde sol el neyse de sağ eli yapmak zor oluyor..

    YanıtlaSil
  4. canım elin alışır bi süre sonra.ben çok kısa sürede yapıyorum.sağ-sol el farketmiyo:))
    bi kaç kez dene istersen.

    YanıtlaSil
  5. ben de kendim yaparım, tırnak etlerini kesmiyorum sürekli uğraştırmaması için. kütikül giderici krem kullanıp geri itiyorum sadece. böylelikle hiç bir zaman kesmeme gerek kalmıyor.

    YanıtlaSil
  6. ben hiç yapamıorum ya..kuaföre bi iki yaptırdım ama o kadar yaktılar ki canımı,şimdi korkudan yaptıramıorum..hayran kaldım ama sana :)

    YanıtlaSil
  7. roxelanne;canım ne güzelll.ama ben alıştırdım:((şimdi yapmasam kötü görünüyo.


    zeynepcim;kuaförlerde iyi manikür yapan çok az.kendin dene bi iki kez.kendin yaparsın.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. valla bravo ben hayatta beceremem

    YanıtlaSil
  9. ben de seninle aynı fikirdeyim kuaförde yapılan manikürün çok tehlikeli olabileceğine inanıyorum, ben daha pratik şekilde yapıyordum ama bu sefer senin yolundan gidicem pedikür konusunda özellikle :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. öyle akıcı yazmışsın ki hemmen malzemeleri tedarik edip yapasım geldi:) amaa ben senin gibi bcerikli değilim,parmaklarımı kimseye bırakmadan kendim keserim biçerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)yaptıkça elin alışır,denemelisin;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...