İzleyiciler

25 Ekim 2009 Pazar

en son aldıklarım.

alışverişi seviyorum napim.kuzenimle çıktığımda bi iki parça aldım.aslında pasta-kahve keyfi için çıkmıştık.

ama dayanamadık 3-5yere uğradık.ve aldıklarım bunlar;


pembiş parça;KOTON

elbise;ENDER

beyaz terracota far;FLORMAR

ayakkabı;ENDER

kot;MDS

                                                                                                                   

golden rose(metalik pembe sevmeyen almasın!ben bilsem almazdım:((((
      




7 yorum:

  1. güle güle kullan canımm.
    ayakkabılara kilitlendim desem yeridir:)

    YanıtlaSil
  2. papiler favorim güle güle giy canım hepsini

    YanıtlaSil
  3. pembe fiyonk;teşekkürler canım.bende en çok ayakkabıları sevdim:)

    stil direktörü;:))teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan aynen bende ayakkabıları çok beğendim =)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım.bende senin makyaj ürünlerine bayılıyorum:)flormar shıne 103harika:)

    YanıtlaSil
  6. ay cnm sağol =) mutlu oldum

    YanıtlaSil
  7. :))rica ederim canımcım.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...