İzleyiciler

13 Ekim 2009 Salı

dolap düzenleme önerileri bol-evim dergisi ekim sayısında



dergi okundu bitti.şimdi ekliyorum.ayın ilk günleri çok keyfli oluyor dergi-kahve-koltuk keyfim:)gömülüp dünya ile bağımı koparıyorum bi süre.çok dinleniyor,huzur doluyorum.geçen yıl düğün öncesi eve yeni bişeyler alma aşamasında alıştım bu dergiye.bi kaç aydır almıyordum.bu ay ki sayısı dolap düzeltmece,ev düzeni vb. gibi konu ağırlıklı.
acemi bi ev hanımı olarak işime yaradı diyebilirim.
(şu kenardaki super kek tarifimi eklicem hemen:)))

5 yorum:

  1. canım ben de her ay instyle home alıyorum, çok da severek okuyorum.dekorasyona meraklıysan tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  2. hımmm teşekkürler tavsiyen için.alıcam canım.

    YanıtlaSil
  3. evim dergisini bende uzun zaman aralıksız takip ettim ama daha sonra bıraktım.bu gün hemen gidip alıcam çünkü dolabımı düzenlemem gerekiyor bu günlerde:)

    YanıtlaSil
  4. bu dergiler çok eğlenceli oluo..insanı alıp başka yerlere götürüo resmen..

    YanıtlaSil
  5. eb hemen al canım:)))

    zeynepcim haklısın.bi an dünya ile bağım kopuyo:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...