İzleyiciler

5 Ekim 2009 Pazartesi

bir alışverişkoliğin itirafları


canım kardeşim deniz dün bende kaldı.eşimde bugün yoktu.evde film keyfi yapalım dedik.
önce bikaç film aldık(eşim yokken alışverişle ilgili olanını izledik:)çünkü hiç sevmiyooo:(
bende bayılıyorum.ona göre alışveriş ihtiyaç halinde yapılmalı.ahh kocacım ah:)))))
marketten film keyfi için ne gerkiyosa aldık:)diyet azıcık bozuldu tabi.


alışverişkolik bi kızın hikayesi.
kendimizden çok şey bulduk biz:)dolabımda bekleyen giyilmemişleri,hiç sürülmemiş rujları,takılmamış takıları düşündüm.üzüldüm!
üniv.yıllarımda biara onun gibi olmuştım.boyumuaşan kredikartı borçlarımı hatırladımda:))canım babam ve annem sağolsun imdadıma yetişmişti.


fragmana bakmak isteyen varsa buyrun


ben sevdim.kızkıza izlenebilcek eğlenceli bi film.

2 yorum:

  1. ben bööle kız kıza film izlemeyi öyle seviyorum ki,, sevmediğim tarafı hep ağır şeyler yiyoruz hele ki kalabalık olunca aman allahımmmm durmuyorum yani o derece:)

    YanıtlaSil
  2. :)evet canım ya atıştırmalık filan derken ucu kaçıyo yemenin:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...