İzleyiciler

1 Ekim 2009 Perşembe

aşkın ömrü????

kitaplık düzenlemem sırasında bi ara okuduğum şu kitabı buldum.


ismi ilgimi çekmişti.evlilikte aşk ölüyormu,yıllar aşkı öldürüyormu biara takmıştım.şuan ise böyle kitaplar ilgimi çekmiyor.insan yaşadıkça öğreniyor.
bence sabit bi ömrü yok.3günle sınırlıda kalabilir.aylarcada sürebilir.
sizce???

17 yorum:

  1. eşim iş sebebiyle her hafta 1-2 gün şehir dışında olduundan bizim aşkımız hep taze kalıo :)

    YanıtlaSil
  2. bu yargı aşktan ne anladığımızla veya aşkı nasıl yorumladığımızla ilgilidir daha çok, aşkı heyecan, tutku olarak görüyorsak ki genelde böyle evlilikte ömrünün az olduğunu söyleyebiliriz gerçekçi olarak. Bir süre sonra tüketilen hazlarla yerini sevgiye, saygıya, sadakate bırakır ki bence bu aşktan çok çok öte bişey, aşk anlıktır, geçicidir, aldatıcıdır, güzeldir ama kısa ömürlüdür, mantık gerektirmez,. Sevgi, dostluk, verilen emek, paylaşılan değer başkadır, ömrü de daha uzundur...

    YanıtlaSil
  3. Hayatım aşkın ömrüne sınır konurmu
    sen yaşattığın sürece devam eder....

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Bu arada bloğlarınıza baktım ancak ismim geçmiyor ben sizin linkinizi ekledim.Artık karar verdim beni izleyen arkadaşlarıma link veriyorum sizde buna dahilsiniz sevgiler görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. *zeynep;ne güzellll:)
    *cecilia;haklısın canım.sevgi saygı temeldir bencede.
    *evimin incileri belgin;sınır konulmaz tabi,ama bazen kendiliğnden :(
    link için teşekkrler.bakıcam hemen bloguna.

    YanıtlaSil
  6. Aşkın Ömrü?

    İçinde "yeni" olduğu, ( kadınların ufak sürprizler dediği) şaşırtmaya devam ettiği müddetçe sürer aşk.

    Cümlelerini tamamlar hale gelmişsen alışkanlığa dönüşmüştür.

    Severek alışmışsan ve devam ediyosan birlikteliğe bir sonraki sürecin adı sevgi oluyo.

    Iııh beğenmediysen tanıdığın adamı,ne aptalmışım vah ben ne salakmışım fonda çalmaya başlamışsa da (ki o da üç ay almaktadır) bitiyo zati.

    Aşk da , alışmak da.
    ...

    "what's next?"

    YanıtlaSil
  7. Evlilikten ne bekleyip ne istediğinize bağlı... Bazıları 1 yılda tüketiyor bazıları ömürlerinin sonuna kadar tüketmiyorlar... İlkim Öz'ün kitaplarını tavsiye ederim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. *king of the tawn;kadınlar her yaşta sürpriz bekler:)monotonluk istemez:)
    sevgi bence en uzun ömürlüsü.
    belki saçma gelicek ama ben dönemsel olarak aşkın yaşanabileceğini düşünüyorum.
    yani aşk bitti iş bitti değil bence:)))


    *iki deli kadın;ilkim özün bi kitabını okumuştum.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. *Cingifilli:Aşkın bitmesi ezginin günlüğünü hatırlatan bi ifadeydi.. Sonrasında Aaaaaşşk hiç biter mi diyo ya hani:)

    Hemfikiriz esasen.

    Dönüştüğü şey istendik olduğu sürece devam eder aşk. Böyle düşünüyorum ben, lakin beğenmediysen süreç ardından ortaya çıkanı,ister istemez bitiyo.. bitebiliyo yani.

    Kadınların sürpriz merakına hiç girmeyelim çıkamayız hehehehe :)

    YanıtlaSil
  10. bizim daha yeni 3 yıl oldu evliliğimiz ilk günkü gibi maşallah diyelim :)

    YanıtlaSil
  11. *king or the tawn;hımmm:))
    kıtlığım üzerimde kusuruma bakma:)))
    aşkın uzunnn olanını diliyorum hepimizeeeee.
    çok şükür bende var:))maşallah

    kadınların sürpriz merakı oooooo:))))))

    *stildirektörü;maşallah şekerim.biz 6,5yıldır birlikteyiz son1yılı evliyiz.ilk günki gibiyiz maşallah:)))(aradabi ilkgünki gibi olamıyoruz ayrı:)))))

    YanıtlaSil
  12. merhabalar...yorumun icin te$ekkürler :)..ilk yorumlardan birtanesi oldugu icin okuyunca birde heycanladim ve cokta mutlu oldum..:)
    patiklerin yapili$ini en yakin zamanda yayinlicam..selamlar

    YanıtlaSil
  13. *birsen;rica ederim canım.
    patik yapılışını bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  14. Canım bence kitap doğru söylüyor :) Aşk geçici bir duygudur. Sevgi ise bir ömür sürebilir :) Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  15. *bucanni;bencede canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Askin omru bana gore nasil yasandigina baglidir... Lafta diil icraattadir ;)))

    YanıtlaSil
  17. tatlım MİMledim senii:) bloguma gelip bi bakıver hele:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...