İzleyiciler

20 Ekim 2009 Salı

antep gezimiz

cmt gecesi kocacığımın kuzeni bizde kaldı.antepte bi bankada çalışıyor.pazar sabahı kahvaltıdan sonra birlikte gittik antepe.sevgilisiyle tanıştık.
çok gezdik,yedik,içtik,eee bakırcılar çarşısını gezdik,alışveriş yaptık.
şimdilik antep fotolarını ekliyorum.aldıklarımı fotolamamşm.
sürme
puşi
ametist-akik taşlı yüzük
şıkırtılı bilezik
bakır cezve
bakır mini sosluk aldım.
hiçbiri bende yoooktu.o yüzden extra mutlu oldum.
antep fotoları işteee;
baklavasız olmazzz:)))




7 yorum:

  1. baklava ne kadar taze duruyor.dişlerimi geçirebilirim ekrana:)
    güzel bir gezi olmuş.görmeyi istediğim yerler içinde antep.

    YanıtlaSil
  2. Canım geçmiş olsun demiştim ama ses gelmedi neyse yazı yazıyorsan sorun yok iyisin demek ki!

    YanıtlaSil
  3. pembe fiyonk;:)) gez gör inşallah.

    stil direktörü;canım ses gelmez olurmu hiççç!kazayı anlattığım yazıma bak.orda cevabım var sana.iyiyim çok şükür.

    hem senin gibi birine cevap yazmamak ayıbını etmem canım.öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili cingifilli harika bir şehri gezmişsiniz.Paylaştığınız için teşekkürler sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  5. rica ederim belgin hanımcım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. aşkolsun kız ben neyim ki hepimiz biriz sadece aklım kaldı sende cano mucx

    YanıtlaSil
  7. canım ne demek 'ben neyimki'?
    sen bana her derdime yardım eden,kalbini sonuna kadar açan,düzgün ve değerli bi arkadaşımsın.daha neler yazmak isterim.ama hakkındaki fikirlerimi biliyosun diye uzatmıyorum.
    sanal manal bilmem ben.çok iyisin.ve seni kırmak istemem.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...