İzleyiciler

6 Ekim 2009 Salı

100.izleyicime ulaştımmm.

temmuz ayında blogumu açmaya karar verdim.çok acemi blogcuyum hala.
ama bence kısa bir sürede 100.izleyicime ulaştım.çok mutluyum.
(eminim içinizde gülen vardır halime.bu kadar büyütmeye gerek yok diyenleri duyuyo gibiyim:)))ama olsun şu hayatta küçük şeylere mutlu olmak lazım bence.)
elimden geldiğince bişeler eklemeye çalıştım bu zamana kadar.genelde kendi yaptıklarımdan oluşuyor blogum.

tabiii bunu kutlicammm.ve hediye çekilişi yapıp hediye dağıtıcam.
hediyelerim elemeğim olsun istiyorum.önce hediyleri hazırlicammmm.sonra haber vericemmmm.
öpüldünüz.

14 yorum:

  1. Tebrikler canım,darısı başıma :))bence sevinilesi çok güzel birşey bu..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım.darısı başına bencede.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bencede çok güzel bir şey :D tebrikler

    YanıtlaSil
  4. teşekkürlerr.mutluluğum paylaşılıyooo saolun.

    YanıtlaSil
  5. kutlarım canım.sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. ne güzeeel..inşallah benim de 100 tane izleyicim olur :)

    YanıtlaSil
  7. tebrikleeeerrr darısı başımızaaa:P

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler.inşallah canım 1000lere ulaşasın.

    YanıtlaSil
  9. BENDE ÇOK SEVİNMİŞTİM 100 OLUNCA HEDİYE VERECEKTİM HATTA UTANDIM GÖRGÜSÜZ DEMESİNLER DİYE GÜLME

    YanıtlaSil
  10. canım olurmu.gülmem tabiki.e sende 200de 300de hediye verirsin:))

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler :)

    Çekiliş sonucu ne zaman belli olacak?

    ehe :p

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...