İzleyiciler

11 Eylül 2009 Cuma

yeni loreal ürünlerim.

kozmetik ne varsa ilgimi çekiyor.
işten ayrıldım diye salmak yok bakıma devam.
26 yaşındayım.kırışıklık kremi kullanmaya başlayım dedim.ama cilt bakım uzmanı bi hanım 30da başlayın dedi.
peki dedik napalım.
amaa nem önemli.ve şimdilik loreal temizleme jeli,toniği,hydrafresh nemlendiricisi kullanıyorum.
bitmişti yenisini almaya gittiğimde çok mutlu oldum.çünküüü
kullandığım 2ürün biarada 17.90tl karşımdaydı.tonik evde vardı.jel ve kremi aldım.



5 yorum:

  1. uygunmus benimde ihtiyacım var vaktim yok buara gerci bakamıyorum ancak böyle takip edebiliyorum..

    YanıtlaSil
  2. hımm,umarım denk geirsin böyle bi indirime.çok iyi oluyo.

    YanıtlaSil
  3. Loreal'in göz makyaj temizleyicisini çok severim,nice pahalı markadan daha başarılı bulmuşumdur.

    YanıtlaSil
  4. canım bende seviyorum.bundan önce hep maybelline alıyordum.
    bide onu dene o çok daha iyi.bana hakverceksin.

    YanıtlaSil
  5. Bende makyaj temizleyicisini seviyorum,güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...