İzleyiciler

9 Eylül 2009 Çarşamba

kaşarlı kabak sandalı:)

melusina ,berry cafe beni cesaretlendirmiş oldu kabakları yapıp yayınlamışlar.
bende mücver yapcaktım.sonra vazgeçtim.ilk defa denedim.tadına bakıp sonra yazayım dedim.
çok beğendimmm.hafif ve leziz olmuşşşş:)
ben evlendiğimde(1yıl önce)makarna,pilav,kızartma dışında bişey bilmiyordum:(
annemin aldığı kitaplarla öğrendim çoğu yemeği.
ahhh ah annem derdi;'kızım gel aradabi bak nasıl yemek yapılır diye'.tabi ben o sırada ya oje sürerdim,ya makyaj yapardım,erenimle buluşurdum yada kızlarla kahve sohbetine dalardım:)
aaa bi kabak yaptım nerelere gittim şimdi.duygulandım.annemi özledim off yazlıktan dön artık şekeriiiiimmmmmmmmm.
neyse kabağı nasıl yaptım anlatayım.buarada berry cafe ve melusina ya çok teşekkürler.

NASIL YAPTIM;
2kabak aldım.uzunlamasına ortadan böldüm.
içini oyup,5dk kaynattım.
 içine;
kaşar rendeledim.
maydonoz,
yeşil biber,
karabiber,
azıcık tarçın,
azıcık kimyon  ekledim.

üzeri için beşamel sos yaptım(berry cafenin tarifi tam kıvamında)
1yemek kaşığı katıyağ(isteyen tereyağ ekleyebilir.ben sevmiyorum çok)
yarım kahve fincanı sıvı yağ
1,5kahve fincanı un
tuz
2,5su bardağı süt



kabakalrın içini doldurup üzerine beşamel sos döktüm.enüste kaşar.
fırında 10,15dk kaldı.


borcamdan çıkarmadan fotolasam daha iyi görüncekti:(

8 yorum:

  1. seninkiler kaşarla daha da enfes olmuştur tabi :)) çok şık görünüyorlar tadı da eminim nefis olmuştur.

    ben de 1 yıllık evliyim ama benim boğazına düşkün bir kocam var
    biz gezmek yerine oturup bir şeyler yerdik daha çok da ben yapardım :) benimki de mecburi öğreniş işte :))

    YanıtlaSil
  2. Annem çok yapardı kuzum annemi özledim yahu dur bi gidim yarın afiyet olsun canım

    YanıtlaSil
  3. offf şekerimmm

    ellerine sağlık walla süper görünüyor...

    cesaretlendirdiysek ne mutlu . ama görüyorumki sen tam sultan kayığı yapmışsın bizimki acemi işi kaldı seninkinin yanında

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. BENDE istiyorummmm nefis görünüo şimdiden acıktıgımı hissettim :S

    YanıtlaSil
  5. *melusina:valla tadı güzel oldu.yeni bi tarif öğrenmiş oldum ayrıca.

    benim eşimde yemek sever,o nedenle geliştiriyorum kendimi:)
    tekrar teşekkürler.sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. *stil direktörü:canım yakın olsak gel ben yapim dicem ama:(
    annenin yaptığı eminim daha güzeldir.öpüldün...

    YanıtlaSil
  7. *dragonfly:cesaretlendirmenizle damaktadıma uygun yeni tarif denedim.
    çok mutlu oldum.yeni bişeyler denemek hoşuma gidiyor.
    tekrar teşekkürler.öptm.

    YanıtlaSil
  8. *ecem:teşekkürler.denemeni tavsiye ederim.kolay ve leziz.sevgilerle...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...