İzleyiciler

30 Eylül 2009 Çarşamba

geçenyıl beşiktaş_bursaspor maçına gitmiştim.gazetedeydim:))

buaralar evi düzenliyorum ya,her taraftan bişii çıkıyo.
çekmecede bu gazete parçasını buldum.
geçenyıl dersanede çalışırken şanseseri o gün dersim azdı.müdür yardımcsı semih hocada beşiktaşlı.
ben fanatik beşiktaşlıyım.mümkünse her maçını izlerim.songünlerde üzülsemde:(
semih hocadan izin alıp erenim(kocacım)(o zaman evli deildik.)ve kuzenleri ile maça gittik.
güya dersanedekilerden gizli gitmiştim:)
sabah gazetesi29nisan2008 spor sayfasını eline alan öğrenciler akınına uğradım:)
biri diyo trt3de sizi gördüm hocammmm.
biri diyo you  tube da sizi gördüm hocammmm.
susuuuuuunn dememe kalmadı eldenele yayıldı gazete:)


fotoda ortadaki abidikgubudik şapkalı benimmm.
sağımdaki  tontiş kızı ve solumdaki çocuğu tanımıyorum.
tontiş kızın şapkası 1.90olan aşkımın yüzünü bile kapatmış:))).dikkatli bakınca eşimin pembe tshirt görünüyo:))

hımmm gazete veya tvde görünme konusunda üstüme yokk.
yazlığın ilk yılında filamingo10 tanıtımı için hürriyet çukurova ekine çekim yapmıştı.
benim kardeşimin 2yakın arkadaşımın bikinili havuzdaki fotomuzu basmışlardııı:)
kızlar havuz içinde bi ben havuzkenarında oturyo vaziyette:)
babam bi kıyamet kopardı,tüm sitede gazete geziniyodu:)
sanki hergün bizi havuzda görmemiş gibi gazete ellerinde gezdiler bi süre:)

tv olaylarını sonra anlatayımmm:)

2 yorum:



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...