İzleyiciler

30 Eylül 2009 Çarşamba

boncuklarım,yünlerim,ıvırzıvırlarım için mekan yaptımm:)


haftaya kursum başlıcak diye bu hafta düzenleme haftası ilan ettim.
hergün bi odanın içinde ne varsa döküp,düzenliyorum.pek hayraalamet değill:)çok hamaratlaştım.
dün tüm yünlerimi,boncuklarımı ne varsa dolabı indirdim.toz al,düzenle derken akşama kadar uğraştım.
çantalarımın dibinde kalanları buldum(en zevkliside bu,içinden güzel bişe çıktımı yeni almış kadar sevini
yorum.)neler çıktı nelerrr.rujlar,tokalar,takılar...
neyse çok uzatmayımm,diğer oda beni bekliyo düzen için.
dolabın bi kısmını kendime hobilerim için ayırdım.fotoladım.
daha üstüne neler ekledimde,şimdilik bunları ekliyorum.

mini dikiş mak. çok seviyorum.biraz geliştirim dikiş olayını,bi sınger beğendim onu alıcamm.




dolabın askılık kısımlarından kumaşlarımı,yaptıklarımı koyduğum çantalar sarkıyo.


iplikleri koyduğum kutudaki değişiklik yine benim uydurmam(bilmem söylememe gerek varmı:))



.
motif makinem sarı olann.ve yapıştırıcımm;peligom.

yünlerim kutudan taştı.ek bi kutu ayarlicamm.


17 yorum:

  1. Merhaba,
    blogunuzu tanıma fırsatı bulduğum için çok sevindim. Ne güzel şeyler paylaşmışsın. İnanıyorum ki, bu güzelliklerden çok faydalanacağım.
    Sık sık görüşmek dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuş tam karıştırmalık :)

    YanıtlaSil
  3. *bulbulun yeri;canım hoşgeldin.hep uğra isterim.
    işte elimden geldiğince bişeyler ekliyorum.sık görüşmek dileğiyle,sevgiler...

    *poh poh perisi;teşekkürler
    :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel anlatmışın..okuyunca içimden kursa gitmek geldi valla :)) benimde takı malzemelerime el atmam lazımdı ama hala duruyorlar, artık dönünce yapacam..diyorum böle tabi ama ne zaman yaparım :)))))

    YanıtlaSil
  5. boş bi zamanında düzenlersin inşallah.sonrası çok güzel oluyooo.

    YanıtlaSil
  6. Oh ne guzel derli toplu hersey yerli yerinde:) Cok sevdim!

    YanıtlaSil
  7. *aslı erataç;umarım bu düzenli hali uzuuuuun süre böyle kalır:)çünkü her gelen arkadaşım bi karıştırıyooo:)))

    YanıtlaSil
  8. Blog isminizi çok beğenip zıpladım geldim blogta bloga çekirge gibi zıplıyodum da:)

    Böle hobi malzemeleri görünce benim aklım gidiyo,rengarenk cıvıl cıvıl snaki benimmiş gibi seviniyorum delimiyim ne :)

    Ahh ahh yaram depreşti bu aralar dikişe el tamak istiyorum kafamda bazı proceler var :D ama dikiş makinem yok :( üstelik ben çalışmıyorum aileme yük olmakta istemiyom o nedenle biraz beklemede umarım bigün benim de dikiş makinem olur :) ben de geçen gün singere baktım özelliklerini pek anlamasam da güzel makinelerdi..

    YanıtlaSil
  9. *fulya bozkurt;hoşgeldin.
    bloglarda gezinmek benide mutlu ediyoooo.
    buarada fotomdada var benim mini dikiş mak.iyi iş görüyo.ve çok uygun.şimdilik bundan alıp ilerletince dikiş olayını sınger alırsın olmazmı?:)
    ben geçen yıl her eve lazım programından istemiştim.
    nete bi bak.yada praktıkerde var ve çok uygun fiyata.

    YanıtlaSil
  10. paylaşım için çok tekkürler.For sharing thank you very much good very beautiful work[çiçekçi](http://www.ciceksepetiniz.com/)

    YanıtlaSil
  11. rica ederim.çiçek sepetiniz:))

    YanıtlaSil
  12. merhaba boncuklar çok güzel:) acaba takı malzemelerinizi adanada nerden alıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  13. merhabalar.canım bi kaç yerden alıyorum.adanalımısın?ona göre raharça tarif edeyim:))
    1-çakmak caddesi pazaristan yanından girince dar bi sokak var orda çeşit çok çünkü toptancı:)

    2-gazipaşada mügem ayakkabıcının yanındaki takıcıdan.

    3-arıplex sineması arasında takıland var ordan

    4-üniversal hospital ilerisinde bi banka var onun arada(gizerlere çıkan arada)takıland 2.şubesi var ordan alıyorum:)))

    YanıtlaSil
  14. Çok tşk ederim. Ben adanalı değilim ama gelecek hafta arkadaşımı ziyarete adanaya geliyorum sizin güzel boncuklarınızı görünce size danışmak istedim. İnşallah biliyordur bu yerleri. Tekrar tşkler.

    YanıtlaSil
  15. cingifilli dikis makinen öğrenmek için ideal gibi görünüyor fiyatı ne kadar bu tarz makinaların performansı nasıl bilgi verirsen cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  16. pembe esinti;canım dikiş maknm fiyatını tam hatrlamıyorum ama netten sipariş etmiştim60lira gibi bişeydi.
    ama çok benzerini praktıkerde daha uyguna gördüm geçenlerde.
    performansı çok iyi değil:(
    ince kumaşları dikiyo ama penye yada kalın bişe dikilemiyo.
    ben dikiş kursuna gidip sonrada güzel bi sınger almayı planlıyorum.
    minik uğraşlar için alablrsn.ama güzel ciciler dikmek istyosan bunlardan alma derim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. tesekkür ederim canım :) ozaman para biriktirmeye devam :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...