İzleyiciler

30 Eylül 2009 Çarşamba

bez torba süslendiiii.şirin olduuuu.

canım eşim askerdeyken(şırnakta yaptı)bi özel günümüzde bana güzel bi sürpriz yapmıştı.
netten sipariş etmiş çok sevdiğim kestane şekeri ve bi iki farklı hediye yollamıştı.
içindekileri yedim afiyetle:)güzel bi ahşap kutudaydı.atmaya kıyamadım tabiki.
onu takı kutusu yaptım.
kutuyu koydukları bez torbayıda atmadım.süsledim.şimdi kumaşlarımı koyuyorum içine.
bu ilk hali;


buda şimdiki haliii;



evde alay konusu olmuştum.bu torbayı atmadım diyee.
iyiki atmamışım.

5 yorum:

  1. merhaba elime geçen herşeyi dönüştürmeyi bende severim.torba çok şirin.

    YanıtlaSil
  2. :)
    teşekkürlerrr.bende bişe atamıyorum:(

    YanıtlaSil
  3. hep hayran kalmışımdır böyle hamaratlı bayanlara, gerçekten bu bloglar sayesinde güzel fikirler edinebiliyoruz, hayırlı olsun yeni köşen :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler canım.sevindim fikir paylaşımımıza.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş ellerinize sağlık yaratıcı fikirleri her zaman destekler,m tşkler

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...