İzleyiciler

8 Eylül 2009 Salı

arkadaşlarımın hediyeleriii.

geçenlerde üniversiteden sınıf arkadaşlarımdan dördü bana gelmişti.kızları fotolamştım burda.
yonca ve pelinimin hediyelerini eklemediğimi farkettim az önce.yoncanın hediyesi salonumda duruyor.gözüme çarptı.hemen ekleyim dedim.önceden fotolamıştım.
(pelincim ve yoncacım blogumu takip ettiğinz için bi de burdan tekrar teşekkür:)sizi çok seviyorum.bu cuma için yine heycanlıyımmmm.öptm sizi şekerler.)
bu şirin hediye yoncanınkiiii;
hımmm örtülerime uygunluğa bakın. super bence,
budaaa pelinimin hediyesi;
bayıldım hediyelere.

5 yorum:

  1. Meyvalık güzelmiş bebek, yılbaşında onlara top süsler koy unutma süper oluyor mucx

    YanıtlaSil
  2. hediyeler gerçekten de çok hoş. gülerek güzel günlerde kullan canım.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. stil direktörü,canım.kullanmak için sabırsızlanıyorum zaten:)


    ceyt,teşekkürler canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. o meyvalıgın içinde rengarenk jelibonlar hayal ettim bian :))

    güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. aaaa kullanmak için bahane aramama gerek kalmadı.yarın hemen jelibonları doldurayım:)
    iyi fikir.teşekkür:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...