İzleyiciler

9 Eylül 2009 Çarşamba

adana fdd günlerim:)ve şimdiki düşüncelerim:)

5yıldır çalışıyordum.biyoloji öğretmeni olduğumu profilimden bilenler vardır.son3yılımı adana final dergisi dershanelerinde geçirdim.çok yoğun bi çalışma temposu olsada seviyordumm.
canımı sıkan olaylar zinciri,sağlığımın bozulması,psikolojimin çökmesi,ayrımcılık yapılması...gibi nedenlerden dolayı istifa ettim.
istifama sevinenlerde oldu üzülenlerde.çünküüü iyi bir insanım,seviliyorum.elbette kıskançlar çoktu etrafımda.
mütevazı olamayacağım;çok iyi bir öğretmenim.
ASLA öğretmenlikten VAZGEÇMEDİM.
devlette İNSANCA çalışmak istiyorum.

KOCAM,ANNEM,BABAM,KARDEŞİM TAM DESTEK BANA.
SİZE NEEEE?HAKKIMDA YORUM YAPMAYIN OLURMU ZAVALLICIKLAR:)
BU YAZIYI OKUYUNCA AA BU KİMDEN BAHSEDİYO DEMEYİN.KENDİNİZİ BİLİYOSUNUZZZ.
OHHH BEE İÇİM DÖKTÜM ÇOK RAHATIM.ARTIK RAHATÇA SÜSLENİP GEZEBİLİRİM:)
SİZDE KENDİNİZİ AVUTUN.BANA İMRENİN AMA ÇAKTIRMAYIN OLURMU:):):)


buda eski günlerden bi foto:)MAZİYE BAKIYORUM:)



NOT;BAZI NEDENLERDEN DOLAYI KPSS YE İSTEDİĞİM GİBİ ÇALIŞAMADIM.AMA ŞUAN ÇOK GÜZEL BİR İŞİM VAR(2010EYLÜL)

12 yorum:

  1. Kimsenin ne dediğini takma canım,çalış ve atan,özellerin kahrı çekilmez,devlet bir nebze daha iyi...
    Hemen hemen aynı yolda sayılırız,bende bir ideal uğruna dershaneye gidiyorum,öss ye hazırlanıyorum.Çevremdeki arkamdan gülenleri takmıyorum bile...
    Artık biyoloji sorularımı sorarım sana:))

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkürler.sanada kolay gelsin.soruların olunca sor,ayrıca canın sıkkın olur,çalışma planı yapamazsın filan hiç çekinme.ben çoğu öğrencime rehberlikte yapyodum:)

    YanıtlaSil
  3. çok sevindimmmm inşallah kazanırsın,kocanı da ayrıca takdir ediyorum sana destek olduğu için.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. inşallah kazanırım canım.eksik olmasın eşimde tam destek.umarım sonuç iyi olur.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bence insan bir şeyi kafaya koydumu yoluna çıkmaya çalışanlara takılmamalı.hayatta her daim karşımıza çıkacak kıskançlar,çekemeyenler boş ver devam et...
    KPSS çalışma süreci biraz zahmetli o süreç başlayana kadar keyfie bak,eğlen...Umarım istediğin puanı alıp gönlüne göre bir okulda başlarsın göreve...bu arada meslektaşız blogunu yeni keşfettim ve çok sevdim...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler meslektaşım.hoşgeldin.
    sıcak dileklerin beni mutlu etti.
    haklısın zor bi süreç.elimden geleni yapcam inşallah.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ben de senin gibi dershane kölesi olmaktan bıkıp istifa ettim arkama bile bakmadım ve hayatı yaşamaya başladım meğer derhanede gece gündüz çalışırken ( suyumu sıkarlarken) depresyondaymışım
    ben de çalışacağım KPSS'ye bu sene dershaneye yazılacaktım. Fakat dershaneye giden arkadaşlarımın memnun olmaması nedeniyle evde çalışmaya karar verdim bakalım nasıl olacak :))

    YanıtlaSil
  8. aman be güzelim salla gitsin bırak bildiğini oku canım sen seni görmek de güzel gitti

    YanıtlaSil
  9. *melusina:canım sende iyi yapmışsın.hakettiğimiz değeri görmeyip,gereken parayı alamıyorduk zaten.
    umarım sende istediğine kavuşursun.
    dersaneye gitmeden yapılır.öyle kazanan arkadaşlarım var.ama dersane düzene sokar,belli planda çalışırım diye yazıldım.
    yine haberleşiriz,kaynak öneririz birbirimize.kolay gelsin tatlım.öptm.

    YanıtlaSil
  10. *stil direktörü:canım haklısın zaten salladım gereksiz insanları ve bu yıl canımısıkan insanlarla görüşmeme kararı aldım.
    çok rahatladım.şükürler olsun...

    YanıtlaSil
  11. ekim de aklemişsin bu postu ama fdd adana görünce hemen okudum :)

    şekerim benim eşimde ant.finalden aynı tarihte istifa etti heheheh

    hemide aynı sebeplerden :))

    firavunların arasından kurtulduk çok şükür, özel ders bürosu açtı ve yaşamaya başladı resmen :)

    benimki malesef bir de ortaklarında o kurumun, malesef diyorum finali bizden daha iyi bilirsin...

    şu an da çok şükür önümüzdeki yıl için çok iyi bir kurumla anlaştı:)

    kps de sana başarılar diliyorum, tam yerinde bir karar vermişsin, hele de bir bayan için en ideal meslek devlette öğretmen olmak bence.

    öptüm cancan :)

    YanıtlaSil
  12. canım ne güzel yazmşsın.
    çok şükür kurtulmuşuz:))
    eşin en iyisini yapmış.büro filan hayırlı olsun.bi sonraki yıla anlaşmasına sevndim.

    ohh be kurtuldukk.yaşasın özgürlük:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...