İzleyiciler

14 Eylül 2009 Pazartesi

acaba bu ne?


annem ve gül teyzem bana bu örgüyü gösterip bu ne dediklerinde. pamuk koymak içinmi,çorap içinmi,kokumu koyayım...
gibi sorularıma gülmüşlerdi.
efennddddimmm neymiş peki?
saçma gelebilir amaaaa ped torbasıymış!!!!!!:)
onuda örgüsüz bişeye koysam olmazdı sanki:)
annem abartıp bi pembesini ördü banyo için.bi yeşil bide mavi:)
ve nekadar arkadaşım varsa o sıralar bize gelen hepsine hediye etti.
ped torbası furyası vardı geçen kışş:)
bu yıl annem neye takılacak ve fenalık gelene kadar çoğaltıp kimlere hediye edecek:)merakla bekliyorum...

6 yorum:

  1. Ay sorma canım bizimkilerde de bi ara aynı ipten sabunluk furyası vardı.Dediğin gibi herkese hediye ediliyo falan:)

    YanıtlaSil
  2. yaaaaah oyle deme cook tatli duruo yaaaa :)
    ayhhhh .)

    mmuucckk

    YanıtlaSil
  3. Oklava,merdane ve tv uzaktan kumanda için dantel kılıflar gördüm ben heheyy:)))

    YanıtlaSil
  4. *ozeralla;:)demek bi bizde değilmiş örgü çılgınlığı:)

    *lolla;teşekkürler.ya bencede şirin ama biraz abarttı bizimkiler bu işi:)

    *ebvata;haklısın.bende kumanda kılıfının abartılısına denk gelmiştim:)

    *burçin;teşekkürler...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...