İzleyiciler

29 Eylül 2009 Salı

ab rocketm geldiii.

diyeteyim.ama öyle saçmasapan diil.kendimi kandırmıyorum.10günde5kg gibi hayallerim yok:)
sağlıklı beslenip,hareketimi arttırcam.
kpss kursum,özel ders derken vaktim az kalcak.
spor salonuna düzenli gidemem diye 3gün yürüyüş yapcam.
ve bana göre şirin olan ama daha hooş görünmemi engelleyen göbişimden kurtulcamm.
kaç kg verdimi bi süre sonra yazıcam.
kombinlerimi fotoluyorum.ordan farkı görücez inşallah:)

buarada AB ROCKET i '^hereve lazım'da tvde gördüm.
sipariş 3günde geldi.
kapıda ödeme yaptımm.
103tl ye geldi.(merak eden olursa diye yazdım)


ben bi deniyim bakalım işe yarıcakmıııı?



9 yorum:

  1. Düzenli yaptıktan sonra tabiki işe yarar.Yediklerine dikkat edersen kiloda verirsin ama dikkat etmezsen de vücudun sıkılaşır .Bölgesel karın kasların güçlenir.Tecrübe evde koşu bantı ve stepper var ama yapan yok :))Kolay gelsin destekliyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. :)inşallah veririm canım.
    bende daha neler aldım kullanmamıştım:)
    bu kez hırs yaptım hadi hayırlısı...

    YanıtlaSil
  3. memnun kalırsanız haberdar edersiniz kardeşimde almayı düşünüyor bakalım iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. *zuzu günlüğü;canım memnunum işe yarıyor.ama alcaksanız praktıkere bakın.orda 69tl:((( ben kazıklandımmm:(((

    YanıtlaSil
  5. Kolayesyam.com dan kargo dahil 54 liraya aldım.

    Ürün almadan önce fazla para ödememek için ürün karşılaştırma sitelerine göz atmakta fayda var.

    Cimri.com tavsiye edebilirim.

    Mekik aletine gelince her sabah 50 tane mutlaka çekiyorum, yandığını da iyice hissediyorsunuz. Aletin sırt desteği çalışmayı keyifli hale getiriyor. Alalı iki hafta oldu, bende çok memnunum.

    YanıtlaSil
  6. evren;aaa şaşırdım 54tl mi?benim aldığım fiyata bak:(
    tavsiyen için teşekkürler.cimri.com a uğricam.

    YanıtlaSil
  7. arkadaşım benimde evlendikten sonra kilolar başıma dert oldu:( bende eliptik bisiklet alacağım.. yenice bende eliptik bisiklet alacağım bakalım sonuçları paylaşırım.. daha çoookk yeniyim blog dünyasında:((

    YanıtlaSil
  8. bu arada blog adresim:

    http://pakoje.blogspot.com/
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. pakoje;hoşgeldinn:)bende incelmeye çalşyorum hala:)eliptik bisiklet dizimde sorun olduğu için kullanamıyorum:(

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...