İzleyiciler

24 Ağustos 2009 Pazartesi

ıslak kek.pudingli bu kez:)bidee muska böreğiiii.





daha önce sanırım yazmadım.ben ADANA FİNAL DERSHANESİNDE 3yıldır çalışyodum.
bu haziranda istifa ettim.(çok mutluyum:))bi amacım var.kpss girip devlette öğretmenlik yapmak...
dersaneden arkadaşım YASEMİN bugün bana geldi.oda ayrıldı.bu martta atandı.hatayda öğretmen.oda BENİM GİBİ BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ.
eski günleri andık.
lafladık.dışarda buluşmaktan son anda vazgeçince 2çeşit yapabildim:)

işte ıslakkek(üzerinde puding var)


ıslak kek tarifim daha öncekiyle aynı.
3yumurta


1,5su bardağı şeker


1su bardağı süt


1paket kakao


1paket vanilya


ÖNCE ŞEKER VE YUMURTLARI İYİCE ÇIRPALIM.SONRA SÜT KAKAO VANİLYA EKLEYİP ÇIRPALIM.BU KARIŞIMDAN 1SUBARDAĞI AYIRALIM(KEK FIRINDAN ÇIKINCA ÜZERİNE DÖKMEK İÇİN)




3su bardağı un


1paket kabartma tozu


1su bardağından biraz az sıvı yağ


EKLEYİP KARIŞTRALIM.




YAĞLANMIŞ KALIBA KOYALIM.


pişme süresi20dk.kek fırından çıkınca ayırdığımız 1bardak karışımı üzerine dökelim.

5 yorum:

  1. eda hanım bişey sormak istiyorum size;fotolarımın üzerine cingifilli.blogspot.com yazısını nasıl ekleyebilirm?biliyorum çok acemice ama napiiim:)

    YanıtlaSil
  2. ben senden de acemiyim rahat ol edos sagolsun her dk yardıma hazır cekınmeden sor benden alıskın cunku

    YanıtlaSil
  3. :)) benden daha acemi yok sanıyodumm:)))
    haklısın canım.eda saolsun her sorumu yanıtlıyo.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...