İzleyiciler

29 Aralık 2009 Salı

burda dergisi ve çabam:)

geçengün burda dergisi aldım.uzun zamandır almıyodum.çünkü kalıpla dikiş beceremiyorum.daha çok uydurmasyon dikiş yapıyorum.daha güzel şeyler üretiyorum diyodum.
ama bloglarda gezerken heveslendim.
eve geldimm uğraş dur.yere koyduk patronları annem,ben hatta babam(zamanında büyükbabam ünlü bi terziymiş,milletvekillerine,işadamlarına takım,gömlek dikermiş-eee babamda kapmış bişeyler)oturduk başına.annem kendi bilgilerini babam kendi bilgilerini döktü ortaya:))
ben kenarda izledim.
ama anladım mantığını.yarın yada yılbaşı sonrası kumaşçılara uğrayıp beğendiklerimi alcam.vee dikicem(inşallah:)))


22 Aralık 2009 Salı

lacoste indirimi-zorla alışveriş-hediye

dün bloglarda pembe kiraz paylaşmıştı indirimi.
daha önce eşime bi mont beğenmiştik.
çift taraflı kullanılabilen,sade,hoş bi ürün.
e tek seferde ödeme yapcağım için o an çok yüklü gelmişti.(taksit yok bildiğiniz üzere:()
indirimi duyunca kocacımı aradım,gitmiş denemiş ama birlikte alalım istemiş.(zevkime güvenilir her an:))

kurs çıkışımda 20.30da olduğu için akşam gelicez deyip ayırtmış.21.00e kadar açıklarmış dedi.
gittik tam 21.00de,kapı kapanmıştı ama içeride çalışanlar vardı.
mağaza müdürü eşimi tanıdı kapıyı açtı eşimde
-mümkünse eşimin montu görmesini istiyorum,ayırtmıştım dedi.
peki dediler girdik içeri.

ya sanki zorla ürün satıyolar.tamam kapanmış olabilir ama 50-100tl lik bi ürün almıyosunki,
adamlar öyle doymuşki!
neyse eşim denedi-bende beğendim-onay verdim:))e kocam tatlı ne giyse yakışıyo:)
vee zorla ödedik aldık.
işleri aksamasın diye hızlı bi alışveriş yaptık.
bi 'nolurr biz alalım,lütfennn'demediğimiz kaldı.sanki bedava veriyolar:)
ama çıkarken mutlulukları izlenmeye değerdi.
kaç müşteri girip,sadece1ürün deneyip,hiç yormadan 3dk da alışveriş yaparki?

montsuzmu kaldınız demeyin:)taktımmı takarım.beğendimse olay bitmiştir.o an alınmalıdır:)(binlerce şükür halimize)


güle güle kullan kocacım.herşeyin en güzeline layıksın.

20 Aralık 2009 Pazar

pratik puf böreği


tabaktaki böreklerin konumu tamamen tesadüf
:)

sade olanları şekilli yaptım.üstüne çilek reçeli ekledim.(kalpli olanlar eşim için:))






yapılışı;
4kaşık yoğurt
1yumurta
1paket kabartma tozu
tuz
açılabilecek kıvama gelene kadar un.

küçük parçalar haline yuvarlaklara ayıralım hamuru.
oklava ile açalım(çok ince olmasına gerek yok)
yağda kızartalım.
NOT;hiç yağı çekmiyo.hamurun içindede yağ yok.

eşim sade yemeyeceği için bi kısmının içine kaşar-maydanoz ekledim.

sosyete pazarı ganimetlerim












cumartesi günleri evime yakın yerde sosyete pazarı kuruluyor.


bugün gidip gitmemekte kararsızdım.
bloglarda gezinirken by antıgone nin pazar ganımetlerini gördüm.iştaha geldim.hemen fırladım:)
çok uyguna çanta(şurda fotoladığım botuma uygun gri çanta)
spora başlıyorum ya kocaman bi spor çantam var.bunuda görünce dedimki zaten ayakkabı,havlu konulacak küçük bi tane daha olsun .orjınal olmayıversin:)(zaten orjınal parçalarla-olmayanları kullanmayı seviyorum.nıke ayakkabılarımla kullanırım olur biter:))
cüzdan filan beni mutlu etti.
amaaaa en çok duvar stıcker'i kedicikli olanı!
çünkü bloglarda görüp beğenmiştim.adana pazarlarında yok diyodum.bugün gördüm resmen atladım üstüne:)
siparişte verdim çeşit çeşit. haftaya geldiğinde eklerim.tanesi2tl.3tanesi5tl.fiyat super.

yeşil polar alt ise yumuşacık.hemen yıkamaya attım.annem görse 'giyicek bişeyin yok ya'derdi:)
napiim seviyorum alışverişi.yeni bişe alınca hemen kullanmak istiyorum.


toka ise sert  bi maddeden yapılmış.rengi hoşuma gitti.çıtır çıtır çiçek desenli.ve pembiş olduğu  için beğendim.

18 Aralık 2009 Cuma

mimlendimmm-işte cevaplar!

canım arkadaşım meltem beni mimlemiş.ona teşekkürle başlıyorum yazıma.her mimle birbirimizi daha çok tanıyoruz.seviyorum ben bu mimleri.


1.Kullandığınız parfüm markası?
Rare gold(avon)-ama yılbaşından sonra gıvenchy kullanıcam. 

2.En son okuduğunuz ya da okumakta olduğunuz kitap?
gülse birsel'in 'gayet ciddiyim' kitabi.(2.yada3.kez okuyuşum oldu)


3.En son izlediğim film?
yedi kocalı hürmüz

4.Okumaktan zevk aldığınız kitap türü?
yaşanmış hikayeler,aşk,psikoloji 

5.Vazgeçemediğiniz, beğendiğiniz giyim markanız?
marka takıntım yok.her yerden beğendiğimi alırım.
ama illa vazgeçemediğim giyim markası yazmam istenmiş;Zara(farklı ve rahat şeyler buluyorum her uğradığımda)

6.Saç renginiz?
bakır-kahve
(kuaför bakır yaptı eve gelip 3.yıkamamda renk açıldı.bende fındık kabuğu boyadım.şimdi tatlı bi bakır-kahve oldu)

7.Göz renginiz?
kahverengi ama mavi lens kullanıyorum uzun süredir. 

bendeeee
miss dominika
bucani
birsen'i mimliyorum.sevgiler...

mutlu mesut günler

ücretli öğretmenliği bıraktığımdan beri daha bi enerji doluyum!
kpss kursuma adapte olabiliyorum yavaş yavaş.
ders çalışyorum evde.öss ye hazırlandığım günlere döndüm.
haftada 2günde özel derse gidiyorum.
ohhh keyfime dicek yok.kıskananlar çatlasın:)(facebook sayfamda blogumun  adresi var.ordan giren.ve beni çekemeyip halada face.sinden silmeyenlere gönderdim son lafımı:))))

17 Aralık 2009 Perşembe

sağlıklı beslenme kararım-mandalina suyu ile başlangıç

son günlerde sağlığımda aksamalar oluyo.
bel fıtığı başlangıcı teşhisi konmuştu.geçenlerde detaylı temizlik yapıp,bi kaç eşyanın yerini değiştirince bel ağrım başladı.
bu ağrı bana final de çalıştığım günlerden yadigar.günde 10-12saat derse girmekten 6-7gün çalışmaktan oldu!
hakkımı helal etmediğim nadir insanlar var.çoğuda finalden.neyse yine nerelere gitti aklım.

bende böbrekte taşta vardı.su içme kararı alınırmı ya:)ben aldım(unutuyordum)

artııık dur demenin zamanı diye düşündüm.
KARARLARIM;

1-yarın spor salonuna gidip kayıt yaptırıcam.
2-mevsim sebze-meyvesi hariç bi ürün tüketmemeye özen göstericem.
3-donmuş gıdalardan olabildiğimcee uzak durucam.
4-şu yazımdaki mekik aletimle her sabah akşam artan sayılarda mekik çekip dümdüz-sıkı bi karına sahip olacam.
5-hergün vitamin hapımı(multibionta) düzenli içecem.
6-bitki çaylarına ağırlık vericem.nescafeyi azaltıcam.
7-kola yerine soda veya taze sıkılmış meyve suyu içecem.
8-dışarda daha az evde daha çok yicem.(tabii az ama sık)
9-'en iyi temizlik benim yaptığımdır'fikrimden ödün verip,belim sağlamlaşana kadar temizlik için yardımcı birini ayarlicam.

bu kararım diyet değil.sağlıklı beslenme kararı.
eminimki uyguladığımda istemesem bile kilo veririm.
arada bi waffle,bi pasta yerim.üzgünüm tatlı düşkünüyüm:(

vee ilk uygulamam.az önce kalkıp mandalina suyu sıktım.şu narenciye sıkacağını icat edenede dua ettim:)






16 Aralık 2009 Çarşamba

far paletim!






haftasonu eşimin halaları,kuzenleri bize geldi.
her gelen hediye ile geldi!
çok mutlu oldum tabi.
en çoook  beğendiğim ise kuzenimiz fatoşun hediyesi olan bu far paleti!
diğer hediyeleride çok beğendim. fotolarım.
tüm sülale beni okuyo:))alınma-darılma olmasın sonra.
evleneli 1yılı geçti,ama 4yıldır tanıyorum eşimin kuzenlerini,ailesini.(2,5_3yıl nişanlıydık zaten)
beni çok seviyorlar.bende onları.
not;beni sevmeyen ölsün:)))

10 Aralık 2009 Perşembe

murat yılmaz yıldırım konseri_adana


az önce murat yılmaz yıldırım'ın konserinden geldik.
eşim  sürpriz yaptı saolsun.adana büyükşehir belediye salonundaydı konser.
çok şirin ve doğal bi adammış.ilk kez canlı perfonmasını izledim.
farklı bi tarzı var.
ençok da doğal ve özenti olmamasını sevdim.
sesi çok iyi!
(düş sokağı sakinleri deyince yada 'sevdan bi ateş oldu bende','kan revan içindeyim'den hatırlarsınız)

1 Aralık 2009 Salı

kardeşimle kombinlerimiz(kış2009kombin2)

uzun zamandır kombin eklemediğimi farkettim.tam fotolara bakıyodum.kardeşimle mersindeki fotomuzu gördüm.ekledim.ne kadar zıttız fiziken:)kardeşim34beden.(benim maşallahım var:))

kardeşimin kombini;
kot;levis
ayakkabı;converse(klasik oldu artık:))
beyaz tshirt;mango
ceket;pull and bear(aynısı bendede var.bi gün fotolarım farkı görürsünüz:))
kolye;koton
çanta;journey

benim kombinim;
kot;mavi
ayakkabı;nıke
çanta;collezıone(ayda yılda bir güzel bişe buluyorum)
mont;koton
beyaz bluz;ucuzcu bi dükkan:))

30 Kasım 2009 Pazartesi

irmik helvası


bugün helva yapmaya karar verdimm.
akşamüstü yemekteyize takıldım azıcık.
orda dondurmalı irmik helvası görünce deneyim dedim.

helva yapılışı şöyle;
(tarif bana ait)
1,5su bardağı irmik-yarım paketten az sanayağ ile iyice kavrulur.

çukur borcamda 2subardağı sıcak su-2su bardağı şeker karıştırılır.

şekerli su kavrulan irmik üzerine eklenir.
kısık ateşte suyunu çekmesi beklenir.aradabir karıştrılır.ocağı kapatınca bi havlu tencere üzerine konulup kapak kapatılır.(biraz dinlenince daha güzel oluyo)

isteğe göre yanına dondurma(maraşusülü vardı evde) eklenebilir.(ilk kez denedim.fena olmadı:))
üzerine hindisan cevizi ekledim.isterseniz cevizle ikram edin.

kadındır dikkat:))

Bir kadınla bir adam ayrı ayrı arabalarında giderlerken çarpışırlar. ikisinin de arabası mahvolur ama şans eseri ikisi de hiç yara almadan kurtulur.


Arabalarından sürünerek çıkarlar ve kadın adama bakıp:' Çok ilginç! Sen erkeksin ben de kadın.Arabalarımız mahvoldu ama ikimizde hiçbir sey olmadı.Bu belki de tanışıp,dost olup,hayatımızın


sonuna kadar huzur içinde birlikte yasamamız için bir işarettir' der. Müthiş heyecanlanan adam:


'Evet, galiba haklısın' diye cevap verir. KADIN şaşkınlıkla "Bak, arabam hurdaya döndü ama bir şişe şarap sapasağlam.Bu kesin bir işaret. Bu şarabı içip şansımızı kutlamalıyız" DERKEN, şarap şişesini adama uzatır. Adam şişeyi alır, açar ve yarisini içip kadına Verir.


Kadın hemen şişenin mantarını kapatıp adama geri uzatır.Bunun üstüne adam sorar:


"Sen içmeyecek misin ?" Kadın cevap verir:


"Hayır, ben polisi bekleyeceğim!" :)))











--------------------------------------------------------------------------------

26 Kasım 2009 Perşembe

brüksel lahanası


çok sevmem brüksel lahanasını.anlamsız bi tat gibi gelirdi:)
ama bu şekilde yaptığımda sevdim.(foto geçen kıştan kalma)

yapılışı;

iyice yıkadım.
haşladım.
üzerine tuz,karabiber,kaşar rendesi ekleyip,fırınladım.
kolay ve leziz.
hafif yemek isterseniz deneyin derim.
öpüldünüz...

24 Kasım 2009 Salı

yeni saç rengim.

bi süredir renk değişimi istiyodu saçlarım:)                                      
bende kırmadım gittim bakıra boyattım.(genelde düz renk kendim boyarım ama farklı bi renkte cesaret edemezdim.kahve filan diilki)
evett işte yeni saçım;



iyiki öğretmenim.

acemiliğimide sayarsam bu yıl6.yılım öğretmenlikte.
çok mutluyum mesleğimde.
sevdiği işi yapamayanlar o kadar çokki,sevdiğim işi yapmak huzur veriyor.
ahh bi de devlete atansam herşey daha güzel olacak.ama atanamdım diye evde oturmuyorum.
çok şükür ücretli öğrtmnlk,özel ders derken mesleğimden uzak kalmıyorum.
öğretmenlik güzel şey.
sevmeyen yapmasın bence.
benim gibi sevilen öğretmenseniz keyfli bi gün sonundasınızdr:)

ailemden,arkadaşlarımdan gelen mjlar,aramalar çok mutlu etti beni.tekrar teşekkürler.
kocamın şirin hediyeside şaşırttı beni.(fotolarım)

vee kendime ödül olarak bugün saçımı boyattım.acaba hangi renge???

22 Kasım 2009 Pazar

koton'dan güzel kolyeler

genelde takılarımı kendim yapıyorum.ama kotonda çok şirin takılar buluyorum buaralar.
ben mavili-krem-kahveli olanı aldım geçenlerde.
dünde kardeşim pastel tonlarda hoş bi kolye aldı.işte fotoları;

15 Kasım 2009 Pazar

bugünki minik alışveriş ürünlerim.(alışveriş1)

(bundan sonraki alışverişlerimi numaralandrcam.şuana kadar olanlar öyle bi kalsın.buda 1olsun)

bugün okulda 10.da veli toplantısı vardı.çıkışta tuba(ingilizce öğrt) ile reale gidip;yemek yedik,starbucks ta kahvemizi içtik,tabiii alışveriş yaptık.


çanta;deichmann


 



loreal ürünlerini seviyorum.siyah noktalardan kurtulmak için;pure zone.


              şirin çorap;defacto
                                                                                           


                         kolye;koton



derby yapıştırıcı;real
(ismine bakın diye ekledim.'yapıştırma ilacı':)))))




14 Kasım 2009 Cumartesi

kaplumbağmıza isim arıyorum


canım kardeşim deniz kendine bu şirin kaplumbağyı almış.
isimsiz kalmasın diyoruzz.acaba ne olsa ismi.fikirlerinizi bekliyorum...

ders çalışırken bile uyum:)




















ders çalışırken bi baktım masama.
pembe-yeşil uyumu yapmışım.
uyum takıntımla mutluyum:)
çocukluğumdan beri evdeki pijama-toka-çorap bile uyumlu giyerim.,
görüldüğü üzere minicik bi alanda bile uyum iç açıcı olabiliyor.


kahvemle atıştırmalıklarım olmazsa çalışamam:)

10 Kasım 2009 Salı

sihirli-hatıralı kupa











canım eren'im yıllar önce bizim fotolarımızın olduğu bu kupayı yaptırmıştı.
elime ilk aldığımda siyah sıradan bi kupayı napim diye içimden geçirmiştim:))itiraf edeyim.
sonra bi baktımmm sıcak bişe ekleyince rengi değişiyoooo.hıııh dedim şimdi beğendim:))
fotolar net değil şuan(bilerek yaptım:)))
kupa manyaklığımı biliyo,yıllarca hediye almaktan seçenekleri azalttık.
ama eren'im gayet yaratıcı...

çayseverseniz deneyin.


çok çay içen biri değilim.
ama bu çayın kokusu ve tadı cezbediyor.deneyin derim.bergamutlu...

7 Kasım 2009 Cumartesi

körili-susamlı kolay tavuk


daha önce şu yazımdaki tavukla aynı tarifte yaptım.bu kez küçük doğramadım.

tavuğun göğüs kısmını ortadan ikiye bölüp incelttim.
bi kasede az yağ,su,tuz,köri karıştırdım.
tavukları bu karışıma batırıp,sonra
susama batırıp borcama  koydum.
15dkda pişti.kardeşim canım denizim bizdeydi(34beden)o nedenle yanına patates kızarttım:)


afiyetle yedik.sizde deneyebilirsiniz.

2 Kasım 2009 Pazartesi

film;aşk ve gurur

dün kardeşim canım deniz'imle dışarı çıkıcaktık.baktık hava yağmurlu.
uzun zamandır evde keyf yapmamıştık.

evde oturup atıştırmalıklarımızı alıp,film izledik.
aşk ve gurur.
eski zamanları anlatan,kıyafetleri eski tarz kokan filmleri seviyorum.
filmi anlatmayım konusunu merak ettiyseniz burdan bakın derim.

not;izlemeseydim üzülmezdim.izledim pişman değilim:)

1 Kasım 2009 Pazar

aşık biblolar:)


bu saç rengimi özledim.


bende bu hep olur.
şıpsevdiyim giyim ve saç konusunda:(
sarı saçı çok seviyorum.sarıyı bi süre kullanınca düz rengi özlüyorum.ve bu pek hayraalemet değil:)çünkü ne zaman düz rengi özledim desem bi ay içinde o renge dönüyorum.

2ay geçiyoo.haydaa ondan sıkılıp,sarı saçı özlüyorum.
sarıya dönüyorum.

tabii sonuç;yıpranan saçlar.(hala doyumsuz ben)

saç düzleştirme--dalgalandırma


saç düzleştiricim philips.
çok güzel olmuyodu önceleri.
ama elseve saç maskesi-gliss sıvı saç kremi kullandıkça saçlarım sözümü dinler oldu.
ve toplayıp çıktım.ben beğendim.













başka bi günde bigudi ile sardım.sonra köpükledim.
sağ taraftaki fotoda ise jöle sürüp-vigo ile kurutmuş halim var.